וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מקרדשיאן: "סקוט דיסיק קיים אורגיה בבית"?

שירות וואלה! סלבס

19.7.2015 / 13:45

מאז שקורטני קרדשיאן זרקה אותו - חיייו של כוכב הריאליטי כוללים חגיגות במועדונים ברחבי העולם, יותר מדי אלכוהול ופחות זמן עם הילדים. האם כעת, דיסיק הסתבך בשערוריית מין עם דוגמניות? וואלה! סלבס ילד רע

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: קרדשיאן ודיסיק, ברגעים יפים יותר (אימג'בנק, Gettyimages)


חובבי משפחת קרדשיאן יכלו לנחש שזה בדיוק מה שיקרה ברגע שבו האחות הבכורה, קורטני קרדשיאן, תחליט לנפנף מחייה את בן הזוג בעשור האחרון - סקוט דיסיק. מסיבות, אלכוהול, שמועות וכעסים, שהגיעו בימים האחרונים לשיא אחרי שכמה דוגמניות בלבוש מינימלי תועדו יוצאות ונכנסות לביתו של כוכב הריאליטי המשפחתי של הקרדשיאנ'ז, מה שהעלה חשד שהילד הרע של המשפחה ערך במקום מסיבת מין פרועה.

רק לפני כשבועיים נודע שמיס קרדשיאן הגדולה החליטה לסיים את הקשר הזוגי, זאת ימים ספורים אחרי פרסום התמונות של דיסיק היהודי צמוד לבת הזוג שלו לשעבר - במהלך גיחה למונטה קרלו. כעת, הצהובונים בעולם מדווחים שהלורד בעיני עצמו אולי שב ללוס אנג'לס כדי לחיות בקרבת ילדיו, אבל ההתנהגות שלו היא של רווק הולל ונטול משפחה. סקנדל!


כעוד סיפורי סלבס:
ריהאנה לובשת פיג'מה שחושפת פטמות
לראות ולא להאמין! טום באום מתחרמן עם בחורה
ערב בנות: יעל גולדמן, רותם סלע ולירון ויצמן חוגגות
עדיין לא עשיתם לוואלה! סלבס #לב באינסטגרם? הכנסו

סקוט דיסיק, קורטני קרדשיאן. GettyImages
כבר לא. קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק/GettyImages

דיסיק, שב לאחרונה ללוס אנג'לס, אחרי יותר מחודש שבו שהה רחוק מהבית ומשלושת ילדיו - אז התפוצצה שערוריות התמונות עם האקסית. בתמונות המפלילות שצולמו מחוץ בית של הלורד, שרכש לאחרונה בבוורלי הילס לצרכי שיפוץ ומכירה (אך כעת יאלץ לחיות בו לפחות בתקופה הקרובה כדי להיות בקרבת הילדים), נראות הדוגמניות בלבוש מינימלי וזול במיוחד, כאשר אחת מהן אף יצאה מהמקום לבושה בחלוק הפרטי של סקוט.

לדברי מקורבים למשפחת הטראש שמפטפטים עם הצהובונים בהוליווד, אחותה של קים קרדשיאן "זעמה כשראתה את הצילומים, היא הכריזה עליו מלחמה". עוד הוסיפו הרכלנים, "במיוחד אחרי שאחרי נתק ארוך היא נתנה לו לפגוש את הילדים בבית בשבוע שעבר, בזמן שהשתתפה בטקס שבה תמכה בקייטלין ג'נר. עכשיו זו מלחמה".

משפחה שכזאת

קייטלין הזמינה את הקרדשיאנ'ז, מלבד האקסית!

לכתבה המלאה
מסיבה סקוט דיסיק. tmz.com, צילום מסך
סקוט, מה הבחורה הזו עושה עם החלוק שלך? אחת הנשים מחוץ לבית של דיסיק/צילום מסך, tmz.com

אורגיה סוערת? כי דיסיק עצמו מספק הסבר שונה לחלוטין לתמונות של הדוגמניות, שנראות כאילו השתובבו בביתו - הן לא בילו איתו במקום, אלא בכלל צילמו שם וידאו קליפ מוזיקלי, בגלל הנוף שנשקף מביתו. לא, לא קלטת פורנו לוהטת. "סקוט משתתף בקליפ, זאת הסיבה היחידה שהדוגמנית ההיא צולמה לובשת את החלוק שלו!", מסביר מקורב לכוכב הריאליטי טראש. מעניין מה קניה ווסט היה אומר על זה.


וואלה! סלבס לא מזמינה יותר משלושה אנשים לביתה בכל פעם. טוב, על מי היא עובדת, גם אדם אחד קשה לה להכניס, בגלל הריח.


רכלו על ה"אורגיה" של סקוט דיסיק בפייסבוק

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
עוד לפני השערוריות. דיסיק וקרדשיאן/GettyImages
סקוט דיסיק, משפחת קרדשיאן. ספלאש
וזו כבר התמונה המפלילה. סקוט דיסיק מתחמם עם האקסית/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully