וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ביל קוסבי

17.7.2015 / 0:29

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ביל קוסבי. AP
יש בקהל חובש? ביל קוסבי/AP

# נראה שמלבד טענות על תקיפות מיניות, לשחקן ביל קוסבי יש עוד כמה וכמה שלדים בארון, כמו למשל העובדה שהוא נשר מבית הספר רק בכדי להצטרף לצבא ארצות הברית, שם שימש כחובש. רואים? יש בו גם צדדים נחמדים.

# אם תהיתם מדוע הוא החל את דרכו כקומיקאי, אז קוסבי יודע לספר שבמהלך עבודתו כברמן, הלקוחות החמיאו לו לא פעם על חוש ההומור המפותח שלו – זה עבד, ביל נחשב לאחד הסטנדאפיסטים הכי מוכשרים בהיסטוריה.

# יש סיכוי שהסיבה לכך שהשחקן המצחיק החליט ללכת לכיוון שלא מצריך למידה רבה, היא העובדה שרוב בני המשפחה שלו סובלים מדיסלקציה. כולם, חוץ ממנו כמובן – יש סיכוי שהוא חשש שהוא גם דיסלקט והעדיף לוותר על לימודים תיאורטיים?

ביל קוסבי. AP
או ברמן? קוסבי/AP

# אבל לא רק בשורות משמחות הגיעו לביתו של קוסבי, כי בשנת 1997 נמצא בנו ללא רוח חיים בדירתו בסאן דייגו, לאחר שנרצח על ידי אלמונים. המגזין 'נשיונל אינקוויירר' הציע כמאה אלף דולר למי שימצא את הרוצח.

# ועוד פרט ביזארי על השחקן ומשפחתו. אם חשבתם שמשפחת קרדשיאן המציאה את הגימיק של אות ראשונה זהה לכל שמות הילדים – אתם טועים, כי ביל קוסבי בחר לכל ילדיו שמות שמתחילים באות E שמציינת את המילה excellence, כלומר – מצוינות. בהצלחה.


רכלו על השלדים בארון של ביל קוסבי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully