וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב במנוסה: הדרמה של יובל המבולבל

13.7.2015 / 15:56

הכוכב המפורסם בסך הכל רצה לבלות קצת זמן איכות עם ילדיו בפארק הלגו החדש, אבל הילדים הרבים שהגיעו למקום לא ממש הניחו לו. מזל שהילדים שלו היו שם בשביל לחלץ אותו. וואלה! סלבס מעריצה שרופה

יובל המבולבל. רפי דלויה
ייוו כמה ילדים! אכלנו אותה/רפי דלויה

לא קל להיות הילדים של יובל המבולבל. אחרי הכל, מי רוצה לחלוק את אבא שלו עם עוד מיליון ילדים? נראה שהילדים של הכוכב הגדול עדיין לא התרגלו למעמד של אביהם ולא ממש מרוצים מההערצה הגדולה.

בסוף השבוע האחרון השיקה חברת שופרסל את פארק הלגו הענק בגני התערוכה, במטרה לספק להורים המיואשים עוד אטרקציה נפלאה להעסיק את הילדים בחופש הגדול. וכן, גם ההורים המפורסמים הגיעו לס-פק קצת בידור לילדים הקטנים שלהם.

.

יובל המבולבל. רפי דלויה
סלפי אחרון!/רפי דלויה

בין האורחים הרבים שהגיעו, אפשר היה למצוא את: שירז טל ההריונית, איציק זוהר שהגיע עם בתו אך נאלץ לפרוש מוקדם בגלל התחייבות אחרות, גם אסי ישראלוף בא לבנות מכונית מלגו, אך נאלץ להתמודד עם הבכי של בתו ירדנה, שנורא רצתה מתנה מחנות הלגו - ברור שהיא קיבלה.

אך נראה שמי שבלט בעיקר, היה דווקא כוכב הילדים המבולבל, שנקלע למערבולת ילדים גדולה שלא הניחה לו ורק רצתה עוד תמונה ועוד חתימה ועוד שיר אחד. אגב, מי שפחות אהב את הסיפור היו דווקא ילדיו של יובל, שבסך הכל רצו לבלות קצת זמן איכות עם אביהם. לבסוף (לאחר 40 דקות!), ילדיו של יובל הצליחו לחלץ אותו מהילדים הרבים ולהנות איתו בפארק הצבעוני.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לחתימה שלה מציפי שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully