וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: מי מאיים לרצוח את ריהאנה?

שירות וואלה! סלבס

14.7.2015 / 13:31

הילדה הרעה של עולם המוזיקה אולי גורמת לשערוריות עם הקליפים שלה, אבל במציאות, מתברר שריהאנה הסתבכה עם (עוד) מעריץ משוגע - שהגיע עד לביתה הפרטי, הצטלם ואיים בחיסול שלה. וואלה! סלבס מאבטחת

ספלאש

בווידאו: רי-רי מבלה על החוף בהנאה (Splashnews)

עבור אמנים מצליחים כמו ריהאנה, ילדה רעה וזמרת מתערטלת בימים של שגרה, מעריצים יכולים להיות האנשים התומכים ביותר בעולם. אבל אפילו מיס ברבדוס תוכל להעיד על כך בעצמה, ישנן פעמים שבהן הגבולות בין אהבה לכוכב לבין אובססיה מסוכנת ואלימה מטושטשים מאוד. כן, עד כדי כך שצריך לערב בעניין גם את רשויות החוק.

מלחיץ? ספרו את זה למעריץ המשוגע התורן של ריהאנה, זה שלא רק הגיע עד לפתח הבית של רי-רי, אלא אחר כך סיפר לעולם שהוא בדרך לקנות אקדח ולעשות בו שימוש כנגד אהובתו. היא לא חושבת שזה משעשע כמו הקליפ מעורר החרדה שצילמה ללהיט שלה "Bitch Better Have My Money", אלא פנתה למשטרה שמחפשת אחרי הסטוקר הקריפי.


עוד סיפורי סלבס:
ריהאנה משיבה אש למפורסם שהכה נשים
מדונה מציגה: חבר חדש וצעיר מספר #38945
בגיל 51, הסופרמודל אל מקפירסון לוהטת בביקיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא תסיים כמו בקליפ החדש שלה. ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנה אחרי שנעצר ההומלס שהפך למעריץ אובססיבי של הזמרת ואף הותקפה על ידי מעריץ אחר ונפצעה - הצהובונים בארצות הברית מדווחים של "אוהד" אחר של רי-רי, שמכנה את עצמו ברשתות החבריות בשמות "אלכס מרסר" או "ראלף אלכסנדר". האחרון, פרסם לפני קצת יותר מחודשיים תמונת סלפי שלו כשברקע ביתה הפרטי של הזמרת. בימים שאחר כך, צייץ בטוויטר "הייתי צריך להרוג את ריהאנה לפני רגע, זה היה טוב עכשיו". עוד הוסיף בציוץ ש"כישוף זה טוב אבל אני משתמש באקדח, עומד להוציא רישיון לנשק, לא יכול להשתמש בידיים שלי". אמאל'ה.

על סמך הדיווחים, בשבועות האחרונים משטרת לוס אנג'לס מנסה לעקוב אחרי המטרידן של ריהאנה באמצעות חיפוש אלקטרוני - אחר כתובת המחשב שלו, הטלפון הסלולרי ושלל עקבות שהותיר ברשת. טוב, כשאתה כותב ציוצים שכוללים פסוקי תנ"ך לצד אמרות כמו "עומד להתחתן עם האלוהים שלי ריהאנה, בתקווה שמישהו מוכן למות או משהו", פלא שאתה נחשב לסטוקר מסוכן לציבור. פו.


וואלה! סלבס מודיעה בפומבי: לא, היא לא המעריצה אובססיבית של נתן דטנר. עזבו אותה.


רכלו על המעריץ האובססיבי של ריהאנה בפייסבוק

נו, מה חדש

ריהאנה יצאה לארוחת ערב, בלי חזייה!

לכתבה המלאה
מעריץ מאיים של ריהאנה. TMZ, צילום מסך
מלחיצוש. המעריץ המטורף מחוץ לביתה של רי-רי/צילום מסך, TMZ
סטייל ID – ריהאנה. GettyImages
שמרי על עצמך, ילדה רעה. ריהאנה/GettyImages

ביצ'ז, זה הקליפ הפרובוקטיבי של ריהאנה:

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully