וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה הריסון פורד?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

17.7.2015 / 0:30

הידעתם שאינדיאנה ג'ונס חגג השבוע את יום הולדתו ה-73? שימו לב לשינוי שעבר על הריסון פורד המכובד - מי שכנראה לנצח יזכר בתור האן סולו של "מלחמת הכוכבים". וואלה! סלבס מכה שנית

אימג'בנק GettyImages

אתם אולי זוכרים אותו צעיר ולוחמני, אבל השחקן הריסון פורד - זה שגילם כמה תפקידים אייקוניים על המסך הגדול, כמו זה ב"מלחמת הכוכבים" והארכיאולוג המחוספס ב"אינדיאנה ג'ונס" - חגג השבוע ממש את יום הולדתו ה-73. לא, זה הכי לא מפריע לו לנהל מערכת יחסים עם אשתו, השחקנית קליסטה "אלי מקביל" פלוקהארט (שצעירה ממנו ב-23 שנים).

פורד בעל השורשים היהודיים, אמנם סיים את לימודיו בבית הספר התיכון בשנת 1960, אבל להצלחה ההוליוודית הגדולה זכה רק עשור מאוחר יותר - כשהגיע כשיפוצניק לביתו של הבמאי ג'ורג' לוקאס, ממש אז, חברו שלך לוקאס סטיבן שפילברג הבין שהוא בחירה מושלמת לתפקיד "האן סולו". מאז, אילתר לא מעט סצנות שבסופו של דבר ריאתם על המסך, הספיק להינשא ולהתגרש פעמיים, להביא ארבעה ילדים לעולם ואז להכיר את פלוקהארט ולאמץ גם איתה ילד. תאונת המטוס שהתרסק אותה חווה לפני כמה חודשים, ממש לא עצרה אותו.

כדי להראות לכם שהאדון המכובד, שנכנס כבר לפני עשורים ארוכים להיכל התהילה ההוליוודי, כבר לא ילדון אך לא פחות צ'ארמר, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם הריסון, ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר פורד מול המצלמות במהלך חמשת העשורים (!) האחרונים. מי יתן והכוח יהיה איתו.


וואלה! סלבס עדיין ממתינה לתמונות של יודה בתור תיכוניסט.


עוד מתיחות פנים: אבריל לאבין | אדם לוין | כריס בראון | פאולה עבדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully