וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורג' מייקל היה מכור לקוקאין וקראק"

שירות וואלה! סלבס

13.7.2015 / 9:29

קרובת משפחה של הזמר המפורסם מספרת כי לפני שנכנס למכון הגמילה - מייקל היה מכור לקוקאין, קראק, מריחואנה וגם לאלכוהול. לפי דבריה, המשפחה מפחדת שימות ממנת יתר. וואלה! סלבס מלשנית

ג'ורג' מייקל. Oli Scarff, GettyImages
"מכור לקראק". ג'ורג' מייקל/GettyImages, Oli Scarff

הזמרת מרגלית צנעני שרה בהופעות שלה, 'שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי' - אולי כדאי שמישהו ישיר את זה לג'ורג' מייקל, זאת במידה והוא יבין את מה שאתם אומרים. כי אם לשפוט על פי דבריה של קרובת המשפחה שלו - הזמר נמצא במצב לא כל כך טוב וספק אם הוא מבין מה קורה סביבו.

בראיון שנתנה ג'קי ג'ורג'יו (אשתו של האחיין של מייקל) ל"THE SUN", היא חושפת מבלי לחשוב פעמיים כי לפני כניסתו למכון הגמילה, לפני מספר חודשים, הזמר המפורסם היה מכור לסמים קשים כגון: קוקאין, קראק, מריחואנה ואפילו למשקאות אלכוהוליים.


רוצים עוד רכילות?
girl gone wild! הבת של מדונה משתוללת בחתונה בישראל
יעל בר זוהר מציגה: תפנית מפתיעה בקריירה

ג'ורג' מייקל. Peter Macdiarmid, GettyImages
בימים טובים יותר/GettyImages, Peter Macdiarmid

"הוא היה מעשן קראק", סיפרה ג'ורג'יו, "לפני שהוא נכנס למכון, הוא היה מגיע למצב של רעידות והיה אומר 'אני צריך את זה", אמרה והוסיפה, "היו מסיבות שהוא היה לוקח סמים ופשוט מתעלף ואנשים היו מרימים אותו מהרצפה. הוא היה מתעורר בקיא של עצמו. דברים איומים".

"זה קראק, זה מריחואנה, זה אלכוהול וזה קוק", מספרת קרובת המשפחה, "זה נהיה חשוך, אני מפחדת שהוא יגמור בכלא או ימות. אני מבועתת מהמחשבה שהוא ימות", הוסיפה ג'ורג'יה.

עם זאת, דובריו של מייקל מסרו בתגובה: "אמנם המדיניות הכללית שלנו היא לא להגיב על עניינים פרטיים, אך במקרה הזה מדובר בסיפורים לא מדויקים שסופקו לעיתונות על ידי אשת בן משפחה רחוקה מאוד", מסרו הדוברים, "לאף אחד מהם אין כל קרבה או מגע עם גו'רג'".

וואלה! סלבס לא מבינה מה הביג דיל, אותה מגרדים כל שישי מהרחבה בפוסיקט.

רוצים לאחל החלמה מהירה לג'ורג'? כנסו לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully