וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא מין את מינו: ניקי הילטון התחתנה עם ג'יימס רוטשילד

שירות וואלה! סלבס

12.7.2015 / 10:42

האחות הקטנה של פריס הילטון שהיא גם יורשת המיליונים של רשת בתי המלון הכי מפורסמת בעולם - נשבעה אמונים לבן הזוג השווה (חומרית, כן?) לא פחות, ג'יימס רוטשילד. כן, ההוא מהמשפחה העשירה. וואלה! סלבס רואה דולרים

אימג'בנק GettyImages

זה לא סוד שכסף נמשך לכסף, אבל נראה שבמקרה הבא מדובר בעליית מדרגה - ככה זה שיורשת העצר של רשת בתי המלונות הכי מפורסמת בעולם מתחתנת עם נצר למשפחת רוטשילד, שגם לה לא חסר תזרים מזומנים בחשבון העובר ושב.

כן, בסוף השבוע האחרון ניקי הילטון (האחות הפחות מוכרת של פריס) צעדה אל עבר החופה ונשבעה אמונים לג'יימס רוטשילד (וכן, הוא דווקא כן הבן של רושטילד, לעומתכם), בחתונה מפוארת בארמון קזינגטון - כן, בדיוק איפה שהנסיך וויליאם והדוכסית קייט מתגוררים.


רוצים עוד רכילות?
סיסטר, סיסטר: הקמפיין הזוגי של מורן ושני אטיאס
בכבוד! לוסי אהריש מזיעה בפארק

ניקי הילטון. GettyImages
מעניין כמה כסף יש לו?/GettyImages
ניקי הילטון. GettyImages
מזל טוב! ניקי הילטון כלה/GettyImages

הבלונדה המיליונרית זרקה על עצמה שמלת הוט קוטור של המעצב הנודע ולנטינו - ששוויה, שימו לב, רק כ-77 אלף דולרים, שהזכירה באופן די חשוד את השמלה של מי שגרה בדיוק באותו הבית - קייט מידלטון. אז נכון, השמלה של מידלטון אמנם נתפרה בבית האופנה של אלכסנדר מקווין ועלתה 400 אלף פאונד, אבל היי, מי אמר שאין העתקים זולים יותר?


כבר התחלתם לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש? כנסו

ניקי הילטון. GettyImages
מי תופסת את הזר?/GettyImages

אם חשבתם שהכלה תסתפק רק בשמלה יקרה, אתם כנראה לא ממש מבינים איך זה עובד באלפיון העליון, כי הילטון המפונקת חשבה עד הפרט האחרון. או במילים אחרות גם הנעליים שלה עוצבו במיוחד עבורה על ידי מעצב הנעליים הכי נחשב בעולם - כריסטיאן לבוטין.

בתמונה שהעלתה האחות פריס, רואים את הנעליים המיוחדות כשעליהן מותבעות המילים "גברת רוטשילד" ועל כל אחד מהעקבים מוטבע תאריך החתונה, פלוס האות הראשונה של השמות שלהם. רומנטי משהו.


וואלה! סלבס התחתנה בנעלי וינטג' קרוקס שרכשה במכירת חיסול אקסלוסיבית בתחנה המרכזית הישנה.


מה דעתכם על השמלה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully