וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח בינלאומי: גל גדות מפרסמת בעירום מלא

וואלה! סלבס

6.7.2015 / 0:00

היא וונדר וומן הוליוודית, היא כוכבת ישראלית, היא הפנים החדשות של בושם אופנתי בינלאומי - והיא הסירה את כל העכבות עבור פרסומת מפתה חדשה. קבלו את גל גדות, בלי בגדים. וואלה! סלבס חושנית

הפרסומת לבושם "Bamboo" של גוצ'י

בשנת 2004, גל גדות זכתה לכבוד מקומי כאשר נבחרה למלכת היופי של ישראל. נדמה שלא הרבה אנשים יכלו לנחש שלא פחות מ-11 שנים קדימה, הכבוד של הכוכבת הישראלית יהפוך לבינלאומי. אבל כזה שכולל תפקידים ראשיים בסרטים בינלאומיים, תארים מרגשים שהעניקו לה בכלי תקשורת אמריקנים וכמובן, תפקיד ששמור לנשים וגברים הלוהטים ביותר בהוליווד - הפנים של בושם מפתה של בית אופנה נחשב.

גדות, מיישרת קו עם כוכבות ענק כמו ג'וליה רוברטס ושרליז ת'רון שכבר מדיפות ניחוחות הצלחה, עם הפרסומת החדשה בכיכובה לבושם של בית האופנה המדובר גוצ'י. בסרטון השיווקי ששוחרר אמש (א') בכל רחבי העולם לבושם "Bamboo", מיס וונדר וומן מוצגת כאישה חזקה שיודעת מה היא רוצה. כן, גם בעירום מלא. או-לה-לה.


עוד סיפורי סלבס:
בילוי מופלא: גל גדות מתפנקת בתל אביב
מה ההורים של יהודה לוי חושבים על החברה שלומית מלכה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי וונדר שלה. גל גדות עבור גוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית הישראלית, שתגלם את אשת הפלא בסרטים הבאים המבוססים על הקומיקס הידוע, נחשפה בסוף השבוע האחרון כנערת השער וונדר וומן בגיליון האחרון של מגזין "Entertainment Weekly" - לצד בן אפלק והנרי קאוויל, באטמן נגד סופרמן בשבילכם. בינתיים, בפרסומת החדשה והלוהטת היא עוד לא לובשת את הגלימה אלא מנגנת על פסנתר כשהיא בלבוש חווה. נו, ללא שום בגד לגופה, אה-ל-"50 גוונים של אפור".

כשברקע הקריין המפתה, גדות נראית כשילוב של אשת עסקים עצמאית, ספורטאית ששולטת בסייף, נערת פיתוי חזקה או אמזונה מרגשת, שמעדיפה את הניחוח של בית האופנה היוקרתי. במהלך הווידאו לפרסומת, שביים הבמאי פביאן בארון לצד צילומים של הצמד מרט ומרקוס, היא אפילו רוקדת על הרחבה בעצמה. הכי פלא!


וואלה! סלבס מדיפה ניחוח של עצמה עם תמצית שמן לטיגון. דלישס.


רכלו על גל גדות בעירום בפייסבוק

גל גדות מודה:

"לא קל לחיות בישראל"

לכתבה המלאה
גל גדות ג'וצי במבו. צילום מסך
מבט שטורף אותך. גדות בפרסומת ל"במבו"/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בעירום מלא! גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבת. גל גדות שער "אינטרטיינמנט וויקלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully