וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה?! לירז דרור במשולש רומנטי עם ג'ו ג'ונאס

6.7.2015 / 0:18

צהובונים באנגליה ובאוסטרליה טוענים שהזמר ג'ו ג'ונאס בוגד בחברתו, הדוגמנית ג'יג'י חדיד - עם הדוגמנית הישראלית הנשואה לירז דרור. הכל, בגלל תמונות פפארצי שפורסמו בתקשורת הזרה. סוכנה של דרור: "הכל שטויות" . וואלה! סלבס הוליווד סטייל

יח"צ - חד פעמי

* בווידאו: לירז דרור בצילומי קמפיין

הצהובונים ברחבי העולם מתמלאים מדי שבוע בסיפורים סנסציוניים הקשורים בכוכבי הוליווד. החל ממגזיני הבידור הגדולים ביותר ועד אלו הקטנים - כולם מחפשים את הכותרת הבאה שידברו עליה ברחבי העולם ביום שלמחרת, ולא, זה כנראה לא ממש משנה אם מדובר באמת או שקר. אחד הסיפורים שעלו בשבוע האחרון, לא עסק באנגל'ינה ג'ולי או קים קרדשיאן - אלא בכוכבת ישראלית שנקלעה, שלא באשמתה, למשולש רומנטי בנוסח הוליווד.

לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
כתבת המגזין האוסטרלי. לירז דרור וג'ו ג'ונאס מבלים/ספלאש

המגזינים בממלכה הבריטית וביבשת אוסטרליה הרחוקה, התמלאו בשבוע האחרון בתמונות וכתבות על משולש רומנטי חדש ומסעיר, שמכיל בתוכו את הזמר האמריקאי המצליח ג'ו ג'ונאס ובת זוגו ג'יג'י חדיד, שנחשבת לאחת הדוגמניות היותר לוהטות בעולם האופנה העולמי ושימו לב - הדוגמנית הישראלית לירז דרור. מה? מה ששמעתם!


רוצים עוד חדשות חמות?
אז מי סקיני יותר, קרן פלס או נועם טור?
מה ההורים של יהודה לוי חושבים על החברה?
קורע לב: קורטני קרדשיאן זרקה את סקוט דיסיק?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
אתה בא לפה הרבה? לירז דרור ושביט ויזל עם ג'ו ג'ואנס/ספלאש

הצהובון 'FAMOUS' האוסטרלי, פרסם כתבה ענקית ובה צילומי פפארצי של הדוגמנית הישראלית והזמר המפורסם במהלך ביקור של השניים בשבוע האופנה במילאנו לפני כשבועיים. דרור, שהגיעה לבירת האופנה ובילתה שם כחודש שלם ביחד עם חברתה, הדוגמנית שביט ויזל, פגשו במהלך הביקור את הזמר האמריקאי, שהגיע גם הוא לעיר על מנת לצפות במספר תצוגות. רצה הגורל ובאחת התצוגות השתיים הוצגו בפני הזמר ובין השלושה נוצר קליק.

השלישיה העליזה המשיכה כבר באותו הערב לארוחה אינטימית במסעדה מקומית יחד מספר אושיות אופנה נחשבות ומשם המשיכו לבר טרנדי. אז מה הביג דיל? ג'ונאס אוחז בימים אלו בבת זוג טרייה, דוגמנית העל ג'יג'י חדיד בת ה-20.
השניים, שיצאו לאור לפני מספר שבועות, נחשבים לאחד הזוגות היותר לוהטים בתעשיית הבידור. טוב, אולי אחרי האייטם הזה כבר לא ממש.

לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
לירז דרור ושביט ויזל בבילוי לילי/ספלאש

בשבוע האחרון, זעקו כותרות הצהובונים כי ג'ונאס זרק את חדיד ובוגד בה עם הדוגמנית הישראלית והנשואה. לדברי המגזין, ג'יג'י ההמומה שמעה על הלילה הפרוע של ג'ונאס ודרור בבירה האיטלקית, והידיעות על כך שהוא "בוגד" בה כביכול, כבר הגיעו לחצי השני של כדור הארץ וכי היא שבורה מכך שהוא בוגד בה בצורה פומבית.

אך אם האוסטרלים היו עורכים תחקיר קצת יותר מקיף (או פשוט היו קוראים "וואלה סלבס") - הם היו מגלים שדרור נשואה באושר לאיציק פינטו וכי בקרוב, השניים אף יחגגו יום נישואים שני.

לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
"היא לא מאמינה שהוא יכול לבגוד בה בכזו מהירות!"/ספלאש

אל דאגה, גם בצד השני של הרומן המונפץ - הכל עובד כשורה. בסוף השבוע האחרון, ג'ונאס וחדיד בילו במסיבת יום העצמאות של הזמרת טיילור סוויפט, שנחשבת לאחת החברות הטובות של דוגמנית העל.


סוכנה של לירז דרור מסר בתגובה: "הכל שטויות".


וואלה! סלבס הסתבכה במשולש צהוב לוהט ודביק. משולש פיצה.

לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
מי זו לירז דרור? המגזין חושף פרטים חדשים ולא כל כך נכונים/ספלאש
לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
באה לשופינג? ויזל ודרור עושות את מילאנו/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה, אתה ממשיך כזה מהר? כותרות העיתון המפלילות/מערכת וואלה!, צילום מסך
לירז דרור ג'ו ג'ונאס. ספלאש
מגזין FAMOUS. הבנו, אז אתם לא TIME מגזין/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ו ג'ונאס וג'יג'י חוגגים את ה-4 ביולי אצל טיילור סוויפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully