וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדם: איציק זוהר מחפש דירה חדשה

2.7.2015 / 15:23

החבר החדש של נטלי עטיה, שהוא גם כוכב מסוקס בזכות עצמו מחפש דירה חדשה בצפון הישן של תל אביב. הדרישה: בית מרווח יותר, או במילים אחרות דירת שלושה חדשים. וואלה! סלבס דירה להשכיר

צילום מסך

אחרי שיצא מהבית הכי מפורסם במדינה, שם היה כלוא במשך חודש וחצי, נדמה שאיציק זוהר התלהב מהגודל והנוחות של הווילה בנווה אילן וכעת, הוא מחפש מקום חדש שיוכל לקרוא לו בית. הדרישה: גדול יותר.

לא, זוהר לא חוזר לנווה אילן. שחקן הכדורגל בדימוס והמגיש בהווה, החליט שהבית בו הוא מתגורר כעת כבר לא מספיק גדול בשבילו, והחליט לצאת בימים אלו למסע חיפושים אחרי מעון חדש ועדיף רחוק מעדשות צלמי הפפארצי.


רוצים עוד חדשות חמות?
לא תאמינו לאן אגם רודברג וגל אמיתי טסו
שלב ההוכחות: מיילי סיירוס מתמזמזת עם החברה החדשה
קים קרדשיאן חושפת: "אני כמעט אף פעם לא לובשת תחתונים"

איציק זוהר נטלי עטיה. ראובן קסטרו
הלו? חשבון!/ראובן קסטרו

זוהר, בן ה-44, מחפש בימים אלו אחר דירה חדשה, לשם יכנסו גם שלושת ילדיו מנישואיו הקודמים, וכמובן שתהיה מספיק גדולה לבת זוגו החדשה-ישנה, נטלי עטיה, ושני ילדיה. אז לא, השניים עדיין לא עוברים לגור יחד, אבל זוהר הבין שהסטטוס הטרי מצריך מקום קצת יותר גדול ומרווח ולכן מחפש דירת שלושה חדרים באיזור גוש דן.


זוהר ועטיה, שאהבתם ניצתה שנית בזמן השהות המשותפת בבית האח, עדיין לא עוברים לגור יחדיו אבל את הזמן הפנוי שיש להם הם מעבירים יחדיו, ובסביבתם לא שוללים מעבר עתידי ביחד בזמן הנכון. בכל אופן, צריך לזכור שהשניים כבר בילו יחד באותו בית ועוד עם כמה שותפים רועשים ומעצבנים, אז קטן עליהם.


וואלה! סלבס מחפשת בימים אלו אחרי דירה בת חמישה חדרים שתאכלס את כל אחד מהסנטרים שלה

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איציק זוהר. ניר פקין,
מי רוצה להיות שכן שלי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully