וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה אל תעשה: המדריך לסלב האמריקני המתחיל

3.7.2015 / 1:04

לרגל יום העצמאות האמריקני, וואלה! סלבס החליטה לעזור לכוכב הטרי, שרוצה מאוד להצליח בתעשיית הבידור ההוליוודית ולא ממש יודע איך. אז הנה הטיפים של עשה ואל תעשה. וואלה! סלבס אחת שיודעת

בזמן שהכוכבים הגדולים של הוליווד חוגגים את ה-4 ביולי, הידוע כיום העצמאות האמריקני, במסיבות נוצצות ושוות - יש מי שעומד לצד לשטיחים האדומים, מסתנוור מהפלאשים של צלמי הפפראצי וחולם שיום אחד כל זה יהיה שלו. אז על מנת לעזור לאותם חולמים גדולים, וואלה! סלבס הכינה רשימה של חמישה דברים שעל הסלב המתחיל לעשות, וכמובן, כמה דברים שאסורים בתכלית האיסור שיעשה. קבלו את המדריך המקוצר לפרסום מהיר, אמריקן סטייל.

עשה: השתתף בתכנית ריאליטי טראש

בנות משפחת קרדשיאן בעת מסיבת השקת "קולקציית קרדשיאן", הוליווד, קליפורניה, 17 אוג 2011. Jason Merritt, GettyImages
בנות משפחת קרדשיאן בעת מסיבת השקת "קולקציית קרדשיאן", הוליווד, קליפורניה, 17 אוג 2011/GettyImages, Jason Merritt

כל אחד יודע שהדרך הכי מהירה היא להשתתף בתכנית ריאליטי, בטח ובטח כשאתה מביא איתך את כל המשפחה הטראשית שלך ומייצר שערוריות על המסך הקטן. הוליווד מלאה בבני נוער שעוצמים את העיניים וחולמים בקרדשיאנית.

אל תעשה: אל תעבור על החוק אם אין לך אזרחות אמריקנית

ג'סטין ביבר. splash
ג'סטין ביבר/splash

שערוריות ופרובוקציות זה טוב ונחמד, אבל עד גבול מסוים. במיוחד אם לא נולדת בארצות הברית של אמריקה. אז את כל מה שלמדת בשכונת המצוקה בה גדלת - פשוט תשאיר מאחור ותנסה להיות שובב וחצוף, לפחות עד שאתה שומע סירנות של משטרת ההגירה. או במילים קצת יותר בוטות - אל תנסה להיות ג'סטין ביבר, אפילו הוא כבר לא ממש רוצה להיות עצמו.

עשה: הקפד על אכילת ג'אנקפוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשביל להיות סטאר אמריקני אמיתי בשר ודם, יש דבר אחד שאסור לוותר עליו - אכילת ג'אנקפוד. המבורגר, כנפי עוף מטוגנות, צ'יפס עתיר שומן, גלידות סאנדיי נוזלות, קולה תוססת ושאר סוכריות וחטיפים - אצל האמריקנים הכל הולך, והכי טוב, שיילך הישר לאזור ישבן. היי, ביונסה וניקי מינאז' בנו קריירה שלמה על הבוטילישס שלהן.

אל תעשה: אל תצא נגד ישראל

חוויאר ברדם, פנלופה קרוז. AP
חוויאר ברדם, פנלופה קרוז/AP

תשמע, תראה, תבין: היהודים, עם כמה שזה מבאס אותך ואת השורשים הקתוליים שלך - הם אלה ששולטים באמת בתעשיית הבידור בהוליווד, וסביר להניח שיש להם לפחות קרוב משפחה אחד שחי בישראל. אז לא, אתה לא חייב להניח תפילין או לקרוא 'תפילת שמע' לפני השינה, אבל מה אכפת לך להסתובב עם חוט אדום? בכל זאת, מה שטוב למדונה, בטח יהיה טוב גם עבורך. ואתה ממש, אבל ממש לא רוצה לסיים כמו הזוג שבתמונה. נו, איך קוראים להם?

עשה: לפחות תמונת עירום אחת פומבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון, לא צריך להגזים ולהצטלם כל חמש דקות ושלוש שניות (על השעון!) בעירום כמו הילדה הרעה מברבדוס, ריהאנה - אבל אם אתם רוצים שיעריכו אתכם בתעשיית הבידור, אתם חייבים לפחות תמונת עירום אחת (אומנותית, כאילו דא?!) בבוק העבודות שלכם. צלצלו לטרי ריצ'רדסון, הוא תמיד שמח להרים את המצלמה.

אל תעשה: אל תתקרב ללינדזי לוהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סטין טימברלייק, אדם לוין, ג'יימס פרנקו, חואקין פיניקס, זאק אפרון ואפילו הית' לדג'ר - כולם נגעו ונכבו, או כך לפחות על פי רשימה שהכינה כוכבת הטראש הכי גדולה של הוליווד, ונחשפה על ידי הצהובונים. בקיצור, אם אתה באמת רוצה להצליח - תתרחק מאזור החלציים של הגברת לוהן.

עשה: רומן עם אושיות מפורסמת

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages

תעשיית הבידור מלאה בכאלו שהצליחו לרכב על הגב של הבעל - תשאלו את קים קרדשיאן שממלכת טראש הפכה לאייקון אופנה או את ביונסה שהיתה עוד חברה בלהקת בנות עד שפגשה את ג'יי זי. אז לא, לא צריך לרוץ לקנות טבעת ללינדזי לוהן, אבל להתאחד עם מישהי ברמה קצת יותר גבוהה ממיס טראש לא יזיק. למשל, פריס הילטון תמיד תהיה נקודת פתיחה טובה ודי קלה. אם את בחורה, התשובה די ברורה - קוראים לו ג'סטין ביבר. אל תדאגי, הוא כבר בגיל המותר.

אל תעשה: אל תהיה פרובקטיבי מדי ב"סופרבול"

ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון. GettyImages
ג'סטין טימברלייק וג'נט ג'קסון/GettyImages

האמריקנים אמנם אוהבים טראש, עירום, פרובקוציות ושלל שערוריות - עד שנוגעים להם בפרות הקדושות. במקרה הזה, טקס ה"סופרברול" קדוש עבורם יותר מטקס הטבלה בכנסייה. אז אם כבר קיבלתם את הכבוד להופיע שם, תעשו לעצמכם טובה ופשוט תהיו ילדים טובים. אלא אם כן אתם רוצים לקבל קנס כמו M.I.A אחרי ששלפה עשתה אצבע משולשת למצלמה, או להיעלם מהשטח כמו ג'נט ג'קסון.

עשה: השתתף בקליפ של זמרת מפורסמת

טיילור סוויפט, גיגי חדיד ומרתה האנט. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור סוויפט, גיגי חדיד ומרתה האנט/צילום מסך, אינסטגרם

הטרנד החדש: זמרות שרוצות להוכיח כמה הן שוות, מביאות חברות מפורסמות אחרות שלהן לדפוק כמה פוזות בקליפ החדש שלהן. בין אם זו מדונה או טיילור סוויפט - כולן רוצות להרגיש חשובות ומעניינות. אז מה, לא תנצלו את ההזדמנות לפריים של חמש שניות?

אל תעשה: בחייאת, אל תתעסקו עם ביונסה

ביונסה, קניה ווסט. GettyImages
ביונסה, קניה ווסט/GettyImages

בתי הקברות בהוליווד עמוסים באנשים שניסו להתעסק עם המלכה בי ונקברו בעודם בחיים. בין המצבות הרבות תוכלו למצוא את לה טויה (לא, לא האחות של מייקל ג'קסון, אלא ההיא שפעם, ממש בעבר, היתה חלק מלהקת דסטניז צ'יילד), קים קרדשיאן (ששרדה בקושי) ואפילו אבא של קווין ביונסה. בקיצור, תעשו הכל - רק אל תתעסקו עם אשתו של.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully