וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חושפת: "אני כמעט אף פעם לא לובשת תחתונים"

וואלה! סלבס

2.7.2015 / 12:30

הו, מאמא: קרדשיאן ההריונית לא רק מאפשרת לעולם לטבוע במחשוף העצום שלה, אלא מפטפטת בראיון על הסודות ששמרה על השינוי של קייטלין ג'נר, נישואים בגיל 20 והווגינה של פריס הילטון. וואלה! סלבס נמוכה

ספלאש

בווידאו: קרדשיאן במהלך סיבוב שופינג (Splashnews)


קים קרדשיאן חכמה יותר ממה שאתם חושבים? בראיון חדש שהעניקה למגזין הבידור האמריקני "רולינג סטון", מלכת הריאליטי-טראש לא רק מאפשרת לעולם עוד הצצה למחשוף העצום שלה, בסט תמונות ש(שוב) לא משאיר מקום לדמיון באדיבות הצלם טרי ריצ'רדסון - אלא חושפת כמה פרטים מסקרנים על חייה.

אחרי שסייימתם לרייר על התמונות, אולי תרצו לשמוע על החוויות שלה עם ה-BFF לשעבר, פריס הילטון? מתברר שההריונית לא חוששת להיזכר בתקופה שלפני הסכסוך בין שתי אושיות הריאליטי, "אני לא חושבת שהיא שמחה כשדלפה קלטת המין שלי", פטפטה קימי, "לא תקשרנו. החברות שלנו דעכה עוד לפני זה".


עוד סיפורי סלבס:
מי חשפה את איבר מינה מול קים קרדשיאן?
קים קרדשיאן מחקה את מרילין מונרו, טופלס
שלב ההוכחות: מיילי סיירוס מתמזמזת עם החברה החדשה

סיפור בדקה תרבות שינייד נגד קים. rolling stone, צילום מסך
הפעם, עם בגדים תחתונים. קרדשיאן על השער/צילום מסך, rolling stone

לדבריה של קרדשיאן, בתקופה שבה עוד היתה בקבוצת החברות של יורשת אימפריית הילטון, ניצלה מחשיפת הווגינה מול הפפראצי - לעומת שלל אושיות חבורת הזבל (בריטני, לינדזי והחבר'ה).

"אני כמעט אף פעם לא לובשת תחתונים, אבל זה מעולם לא קרה לי. אני לא שותה אלכוהול, אז זה הציל אותי... אני לא עושה סמים ושותה רק כמה שוטים של וודקה פעם בכמה שנים", אמרה בעקיצה. אאוץ'.

קים קרדשיאן. rolling stone, צילום מסך
לא עושה סמים! קרדשיאן/צילום מסך, rolling stone

בראיון, איך לא, הקרדשיאן ההריונית נדרשה לענות על כמה שאלות בנוגע לאביה החורג, ברוס ג'נר, או כפי שהוא מוכר היום, קייטלין ג'נר. "לפני 12 שנים, כשראיתי אותו לובש בגדי נשים בפעם הראשונה, רעדתי", גילתה, "לא ידעתי שנחשפתי לסוד האפל ביותר שלו... הוא צלצל אליי אחר כך וביקש שלא אספר לאף אחד, אמר לי שיום אחד, כשיהיה מוכן, ידבר איתי על הכל".

זה קרה כשמונה שנים אחר כך, כשהיתה בת 30. "סיפרתי על זה לקניה לפני החתונה שלנו, לא ידעתי אם ירגיש בנוח ללוות אותו לטקס, הוא בדיוק הסיר את הגרוגרת", הסבירה, "קניה חי חיים אותנטיים, לפי השקפותיו, ואמר לי ש'אם אתה לא יכול להיות אמיתי כשאתה חי, מה נשאר לך?".

חושפנית כתמיד

אמאל'ה, הפטמות של קים קרדשיאן מציצות

לכתבה המלאה
פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
אז מה עם החברה הטובה? פריס/צילום מסך, אינסטגרם

ומה לגבי מערכת היחסים הרעועה עם האח הקטן רוב קרדשיאן, שבורח מהמצלמות ולא מוכן להשתתף בתכנית? "הוא העלה במשקל, כך שפחות מרגיש בנוח מול המצלמות. האם אני חושבת שהוא מעשן סמים, שותה בירה ומשחק משחקי וידאו עם חברים כל היום? כן". הכי תומכת, סיס.


וואלה! סלבס מוכנה להיות החברה של רוב, אם רק יסכים לקבל מישהי שלידה הוא נראה צנום.


רכלו על הפטפוטים של קים קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully