וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אפלק וג'ניפר גארנר מתגרשים

שירות וואלה! סלבס

1.7.2015 / 0:05

השמועות התבררו כנכונות: בדיוק יום אחד אחרי שבן אפלק וג'ניפר גארנר ציינו עשר שנות נישואים הוליוודיות, בני הזוג הודיעו כי החליטו להיפרד. "הגענו להחלטה כואבת", הסבירו. וואלה! סלבס שבורה

וידאו: Splashnews

למרבה הצער, זוג הוליוודי נוסף מצטרף לסטטיסטיקת הפרידות הכואבת: בן אפלק וג'ניפר גארנר, צמד השחקנים המצליחים, הודיעו אמש (ג') כי החליטו להיפרד ולהתגרש האחד מהשנייה. את הבשורה על הפרידה, שהשמועות עליה העסיקו את הצהובונים בהוליווד בשבועות האחרונים, החליטו אפלק וגארנר להפוך לרשמית רק יום אחד בלבד אחרי שציינו את יום הנישואים העשירי שלהם - שכעת אפשר להבין שכנראה לא העבירו יחד.


עוד סיפורי סלבס:
בינתיים בארץ: דנה פרידר ואלי פיניש נפרדו
אנה ארונוב ויעל אבקסיס מרימות בחתונה גאה
תרימי! קייטלין ג'נר חוגגת במצעד הגאווה בניו יורק

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. GettyImages
חגגו עשור יחד, וזה הכל. גניפר גארנר ובן אפלק/GettyImages

על פי דיווחי הצהובונים האמריקנים, אפלק (42) וגארנר (43) לא ממהרים להגיש את הבקשה הרשמית לסיום הנישואים, זאת עד שעורכי דין ויועצים כלכליים מטעם השניים יתפשרו על חלוקת הרכוש, כספים ועל משמורת משותפת על שלושת ילדיהם. בעשור האחרון הביאו לעולם שתי בנות משותפות - ויולט בת ה-9, סרפינה בת ה-6, וכן את סמואל, בנם בן השלוש.

"אחרי מחשבה זהירה, הגענו להחלטה כואבת להתגרש", הסבירו השחקנים בהצהרה משותפת, "נמשיך הלאה עם הרבה אהבה וידידות אחד עם השנייה וההתחייבות להורות משותפת לילדינו, אלה שאת פרטיותם נבקש לשמור בתקופה הקשה הזאת". עוד הוסיפו בהצהרה שהם לא מעוניינים להרחיב על הסיבות לפרידה וכי הם מקווים ש"יבנו אותנו". נו, בסדר.

כך היינו

מתיחת פנים: איך השתנה בן אפלק?

לכתבה המלאה
בן אפלק, ג'ניפר גארנר. GettyImages
גארנר אהבה את אפלק חלק למשעי, כנראה/GettyImages

הצהובונים, שהפרידו בין השניים לאורך כל תקופת נישואיהם, מדווחים שכבר כמה שבועות השניים לא בילו יחדיו. אלה יהיו גירושיו הראשונים של אפלק, שבקרוב יופיע על המסך בתור באטמן בסרט המדובר "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" (לצד גל גדות) - למרות שכבר עבר פרידות מדוברות מארוסתו לשעבר ג'ניפר לופז ומהשחקנית גווינת' פאלטרו. עבור גארנר, מדובר בפעם השנייה שנישואיה מסתיימים, אחרי שבעבר התגרשה מסקוט פולי.


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מעוד קופסת טישו. היא לא מפסיקה לבכות.


רכלו על הפרידה של אפלק וגארנר בפייסבוק

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. GettyImages
בזמנים טובים יותר. בן אפלק וג'ניפר גארנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully