וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוש בן ארי פינק את החברה הצעירה?

וואלה! סלבס

29.6.2015 / 12:28

כמה חודשים של אהבה צמודה אך רחוקה מהמצלמות, גרמו למוזיקאי עם הראסטות להחליט לפנק את חברתו בת ה-20 בהפתעה מיוחדת. רמז: מוש בן ארי ארז מקדם הגנה וביקיני. וואלה! סלבס סוואדיקה

מוש בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
פאן תחת השמש. מוש בן ארי עם חברתו ג'ני/צילום מסך, אינסטגרם

זה נכון, מוש בן ארי הוא אדם שיודע לחיות את החיים. בין הופעה להופעה, כתיבת שיר הלל לבריאה ולחנים על אמא אדמה, טיפוח הראסטות המשופשפות ורביצה מחצלת חוף באילת הדרומית (תוך כדי שהוא מארח חברים מוכרים ב'חוף של מוש') - הוא מבלה בחודשים האחרונים לצד בת הזוג הצעירה שלו (עליה קראתם לראשונים בוואלה! סלבס), ג'ני.

כעת, עם פתיחת עונת התיירים הקיצית בעיר הנופש, בן ארי החליט לברוח לתקופה קצרה מהעיר הלוהטת לטובת חוויה בינלאומית. על הדרך, הוא לקח איתו גם את בת הזוג המאוהבת בת ה-20, כדי שתהפוך את החופשה שתכנן למפנקת אפילו יותר. כי הכל מן ג'ה.


עוד סיפורי סלבס:
שוטי שוטי ספינתי: עידן רייכל והמשפחה ביום כיף
יהודה ושלומית מפגינים אהבה במכון הכושר
החופשה האקזוטית של גל גדות

מוש בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
אז ככה זה נראה? בן ארי מוקף בליידיז/צילום מסך, אינסטגרם
מוש בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
בגדי ים כבר יש להם. מוש בן ארי וג'ני זבישה/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי המוזיקאי בן ה-44 החליט שהזוגיות שלו עם הבלונדינית צמודה מספיק, בכדי שתטוס יחד איתו לתקופה של פאן, אננסים אגוזי קוקוס תחת השמש של תאילנד האקזוטית. לכן, אמר לה "בואי נעוף" וארז מזוודות עם הרבה בגדי ים לבחירה, שלל כובעים ומשקפיים כהים (בכל זאת, חכמים בשמש) והגיע יחד עם החברה אתמול (א') לנתב"ג, כדי לתפוס טיסה מזרחה.

סביר להניח שהבילוי בין איים טרופיים, סשן של מסאג' מרטיט אחת לכמה ימים ושופינג בעיר הגדולה בנגקוק, ירגיעו אפילו יותר את מוש והגירלפרנד, שימנעו ממפגש עם עם ישראל ואשתו שחוגגים את החופש הגדול באילת. ממריאים, גרסת המציאות.


וואלה! סלבס ארזה מזוודה והלכה לנפוש אצל אמא שלה, בבית שאן.


רכלו על החופשה המפנקת של מוש בן ארי והחברה הצעירה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully