וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קלואי קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

26.6.2015 / 2:08

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

קלואי קרדשיאן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. AP
הכי חכמה במשפחה! קלואי קרדשיאן/AP

# בנות משפחת קרדשיאן אמנם לא נחשבות לעפרונות הכי מחודדים בקלמר, אך נראה שדווקא האחות הצעירה (יחסית), קלואי קרדשיאן - שחוגגת השבוע 31 שנות קיום וטראש - נחשבת ל"חכמה" של המשפחה. כמה חכמה? מתברר שקלואי עזבה את בית הספר לטובת לימודי בית ואף סיימה אותם בגיל 17 בהצטיינות. חבל שהאחות הגדולה לא למדה ממנה משהו.

# חכמה או לא - לקרדשיאן הצעירה אין כל כך מזל עם כל מה שקשור למכוניות. לאחר שקיבלה את המכונית הראשונה שלה, אך התאכזבה לגלות שמדובר ברכב 'יד שניה', החליטה קלואי לגנוב את הג'יפ של אמא שלה. רק בכדי לצפות בו, מספר שעות לאחר מכן, עולה בלהבות. קרדשיאן, ש'שאלה' את הג'יפ ויצאה עם חבריה למועדון, סיימה את הבילוי הלילי כאשר עזבה את המועדון וצפתה ברכב עולה באש. "כשראינו את זה חשבנו לעצמנו 'מסכן הבעלים של הרכב", סיפרה קלואי בראיון, "ואז אמרתי, 'אוי, זו המכונית שלי'". למזלה, כיום יש לה מספיק כסף לקנות סוכנות רכב שלמה.

קלואי קרדשיאן. ניר פקין
תזהרי שלא יקרה משהו. למכונית! קרדשיאן בישראל/ניר פקין

# אבל כאן לא נגמר המזל הרע שלה עם מכוניות. בשנת 2001 עברה האחות של קים תאונת דרכים וסבלה מפגיעה קשה בראש - דבר שהוביל לאיבוד חלקי של הזיכרון. טוב, העיקר שיש מספיק תמונות סלפי שיזכירו לה את העבר.

# אם כבר בעיות בריאותיות, אז לאחר שאביה הביולוגי רוברט קרדשיאן, מת ממחלה -סיפרה קלואי כי סבלה מנשירה אינטנסיבית של שיערה בעקבות הדיכאון והלחץ שחוותה. לדבריה, נאלצה ליטול ויטמינים רבים על מנת לעצור את הנשירה. תמיד היתה דרמטית.

#ל צערה של הקרדשיאן, סבלה לא רק מבעיות בריאותיות כי אם גם מבעיות נפשיות. כשהיתה ילדה, חשבה קלואי שהיא כלבה (ולא כמו שאתם חושבים, אלא כלבה אמיתית), וכחלק מהתסביך היא גם היתה נובחת בקולי קולות. טוב, יש שיגידו שהיום היא כלבה מסוג אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully