וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד גיר טופלס, מתמזמז עם החברה הצעירה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

24.6.2015 / 11:36

הוא נחשב לאחד הגברים השרמנטיים, הוא חבק נשים יפות, הוא צ'ארמר הוליוודי - וכעת הוא מתועד רטוב, בבגד ים. קבלו את ריצ'רד גיר, פלוס החברה שצעירה ממנו ב-30 שנה. וואלה! סלבס מתבגרת

ספלאש

וואלה! סלבס גאה להציג, מהיוצרים של "ג'וליה רוברטס - גברת לוהטת בת 47 בביקיני קטן", מגיע סרט ההמשך: ריצ'רד גיר, זה שפעם בילה איתה על המסך באחד הסרטים הרומנטיים המדוברים בתרבות המערבית ("אישה יפה". דא!), נהנה מחופשת קיץ בבגד ים רטוב. בתפקיד ניצבת מסקרנת: בת הזוג שלו, שצעירה ממנו בלא פחות מ-30 שנים. פאן.


עוד סיפורי סלבס:
זוג חדש? כריס מרטין וקיילי מינוג בטיול רומנטי
בקרוב: ירדן הראל תשמור על הילדים שלכם
כוכבת 'המפץ הגדול' מבקרת בישראל

ריצ'ארד גיר. ספלאש
שטיפה אינטימית. ריצ'רד גיר נרטב/ספלאש

גיר, מבלה את הימים האחרונים בסיציליה שבאיטליה, שם מתקיים פסטיבל סרטים, אבל מושך את מרבית תשומת הלב בזכות הגוד טיים שהוא עושה לצלמי הפפראצי המקומיים. הרבה בזכות העובדה שעם מיסטר גיר בן ה-65, מבלה גם חברתו הספרדייה בת ה-32, אשת החברה המרגשת אלחנדרה סילבה.

זו הפעם הראשונה שבה גיר וסילבה (בתו של אחד מעשירי ספרד) - שעל פי השמועות יוצאים כבר שנה יחד אך עד כה חמקו מהתקשורת - מתועדים כשהם רומנטיים בהחלט. ככה זה כשאתה יוצא לשמש בבגד ים בלבד (בשבילו) או ביקיני לבנבן (בשבילה), מיטות השיזוף ומי המלח של הים גורמים לכל הרגשות לצוף.

ראו להם!

ריצ'רד גיר ושלל כוכבי הוליווד בעירום

לכתבה המלאה
ריצ'ארד גיר. ספלאש
פאן בשמש? ברורוש! גיר על היאכטה/ספלאש
ריצ'ארד גיר. ספלאש
ג'ולי הרוברטס התקשרה וביקשה להחזיר את הסקסי לאופנה!/ספלאש

אז, אם התמונות של רוברטס הוכיחו שהיא עדיין אישה יפה, אלה של הפרטנר שלה לסרט המפורסם ההוא, מבלה זמן איכות על יאכטה בלב מי הים התיכון ואז משפריץ על עצמו מים מרעננים מתוך צינור - אולי מרשימות קצת פחות. זה בסדר, כל אמהות העולם עדיין מריירות על ה"ג'יגולו האמריקני", זה שבעבר היה נשוי לסופרמודלז.


וואלה! סלבס מרטיבה רק את הקרקרים שלה. כדי שלא יתקעו לה בגרון.

ריצ'ארד גיר. ספלאש
הכי ג'יגולו אמריקני. ריצ'רד גיר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully