וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, לא! בריטני ספירס והחבר נפרדו

שירות וואלה! סלבס

23.6.2015 / 9:56

אחרי כשבעה חודשים ביחד - בריטני ספירס והחבר ההורס שלה, צ'ארלי אברסול, זה שביקר לאחרונה בישראל - הגיעו למסקנה שהאהבה שלהם כבר לא מחזיקה והחליטו להיפרד כידידים. וואלה! סלבס מציעה כתף

עיבוד תמונה

לא ברור אם זו התקרית המביכה בשדה התעופה או בכלל הקשר שלו לישראל - כך או כך, נסיכת הפופ בריטני ספירס והחבר שלה בחודשים האחרונים, צ'ארלי אברסול, החליטו להגיד 'ביוש' אחד לשנייה ונפרדו כידידים.


רוצים עוד רכילות?
מחפשים ארגזים: יהודה לוי ושלומית מלכה עוברים לגור ביחד
מחיר התהילה: נירו לוי מוקף במעריצים

בריטני ספירס. ספלאש
כך היינו. בריטני ספירס וצ'ארלי אברסול/ספלאש

ספירס ואברסול, איש טלוויזיה במקצועו, הכירו דרך חברים משותפים לפני שמונה חודשים - לאחר שהזמרת חוותה פרידה לא נעימה בעקבות בגידה של בן זוגה לשעבר דיוויד לוקאדו. מרגע היכרותם הרבו השניים לבלות ביחד, ואברסול אף זכה להכיר את ילדיה של הספירס ולבלות איתם מספר פעמים.

בריטני ספירס. ספלאש
צמודים? כבר לא. ספירס ואברסול/ספלאש

כעת, כך מספרים מקורבים לשניים, הם הגיעו למסקנה שהאהבה ביניהם לא חזקה כפי שחשבו והחליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים. או שלא.

למה? בימים האחרונים ספירס החליטה למחוק את כל התמונות המשותפות שלהם מחשבון האינסטגרם האישי שלה - מה שמעיד על כך שהיחסים אולי לא נגמרו בצורה טובה כל כך.


וואלה! סלבס מוכנה לארח את אברסול שוב בישראל, לאחר שביקר בשנה האחרונה במשרדי וואלה! ואף זכה לפגוש את וואלה! סלבס פנים אל פנים. בקיצור, הדלת תמיד פתוחה, בטח עכשיו, כשהוא רווק.


רכלו על הפרידה של בריטני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully