וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר חגגה עם הילדים את "יום האב"

שירות וואלה! סלבס

22.6.2015 / 15:32

שבועות ספורים אחרי שברוס נחשף בתור קייטלין ג'נר היא ממשיכה להפתיע. אמש, הזמינה את עשרת הילדים שגידלה, כולל שבט קרדשיאן, לחגוג איתה את יום האב האמריקני. יום האב, כן? וואלה! סלבס טרנספרנט

צילום מסך

אזהרה, גם מעריציה האדוקים ביותר של משפחת קרדשיאן עשויים להתבלבל עם קריאת השורות הבאות. אז מתברר שקייטלין ג'נר, זו שהעולם הכיר בעבר בתור ברוס ג'נר - אבי המשפחה הכי טראשית בעולם הריאליטי האמריקני, שהחליט לעבור ניתוח לשינוי מין וכיום חי כטרנסג'נדר - חגגה אמש (א') עם ילדיה את "יום האב" האמריקני, במסיבה משפחתית.

יום האב, שמצוין רק בארצות הברית, מוקדש לאבות שאמנם לא סחבו את ילדיהם תשעה חודשים, אך גידלו אותם בגאווה רבה. אז נכון, בחודשים האחרונים קייטלין לא מתייחסת אל עצמה כזכר, אלא ככוכבת ריאליטי ענוגה לכל דבר ועניין ואף מבקשת מכולם לפנות אליה בלשון נקבה ולקרוא לה קייטלין, אבל היי, זה לא מנע ממנה לחגוג את החג המפורסם.


עוד סיפורי סלבס:
קים קרדשיאן מגלה מה יש לה בבטן!
בריטני ספירס לא עוברת את הבידוק בנמל התעופה
לוהט! אסתי גינזבורג חוזרת ל"ספורטס אילוסטרייטד"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא שהיא אבא, או להיפך. קייטלין ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שג'נר, שהודיעה מול המצלמות לכל עשרת ילדיה (חורגים וביולוגיים) כי יוכלו להמשיך לפנות אליה כ"אבא" גם אחרי סיום התהליך לשינוי מינה לאישה - הזמינה לאחוזה שלה שבמאליבו בלוס אנג'לס, את בני שבט קרדשיאן, קורטני, קים, קלואי ורוב, יחד עם אחיותיהם הקטנות קנדל וקיילי ג'נר, וכן אחיהן מנישואיו הקודמים של ג'נר, ברט, קאסי, ברנדון וברודי.

על פי הדיווחים, מסיבת "יום האב", היתה הפעם הראשונה שבה כל ילדיה של ג'נר משלושת האקסיות שלו, נפגשו במקום אחד מאז שהתהליך של קייטלין נחשף בתקשורת. במהלך היום, עוד לפני האירוע, פרסמו כמה מהבנות הקדשה אישית לגבר שגידל אותן לכבוד היום המיוחד.

"לאורך כל חיי הנשמה הזו היתה אבי, רק בגלל שכיום אתה נראה שונה זה לא אומר שאתה פחות אבא בחיים שלי", כתבה קנדל ג'נר, "יום אבה שמח לאדם שגידל אותי ולימד אותי כל מה שאני יודעת. הגיבור שלי". אחותה הקטנה קיילי, כתבה שמדובר ב"קרן השמש שלי" והוסיפה ציטוט שבו ג'נר אמר לה שתמיד תוכל לפניות אליו כ"אבא", לא משנה מה.

גם אחותן הגדולה קלואי קרדשיאן, פרסמה תמונה ישנה של ברוס מחבק את אביה הביולוגי המנוח רוברט קרדשיאן, וכתבה בצירוף אליה "תודה לאל שבירך אותי, לא באב מדהים אחד אלא הייתי בת מזל שיהיו לי שניים כאלה. יום אב שמח". הכי מחבקות.


וואלה! סלבס לא חוגגת את יום האב. אמא שלה פשוט לא בטוחה מי הוא.


רכלו על יום האב של קייטלין ג'נר בפייסבוק

קריס פותחת פה

"למה בכלל התחתנת איתי?"

לכתבה המלאה

הבנות מוסרות שלל איחולים לבביים ליום האב, קייטלין!

ברוס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
עם קריס ג'נר, קנדל וקילי הקטנות/צילום מסך, אינסטגרם
ברוס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
עם רוברט קרדשיאן, האקס של האקסית/צילום מסך, אינסטגרם
ברוס ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אבאל'ה! ברוס עם קנדל ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully