וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירו לוי לא מתנצל: "ייעוד של אישה הוא להיות אמא"

17.6.2015 / 14:02

38 ימים בבית סגור ואירוע גמר עם המון קונפטי - הובילו לרגע שבו מתמודדי גמר "האח הגדול VIP" נאלצו לענות על כמה שאלות קשות במיוחד. מהפסיכולוג של איציק זוהר, האיפור של שיר ועד לחיים על פי נירו לוי. וואלה! סלבס קושיות

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

38 ימים של גלאם בתוך בית "האח הגדול VIP", הגיעו אמש (ג') לסיומם במשדר מתיש ומלא בקונפטי - שבסופו יצאו חמשת מתמודדי הגמר המוכרים אחד אחרי השני מהבית, רק כדי לענות באופן ישיר לכמה שאלות בוערות במיוחד שוואלה! סלבס ידעה שהעולם חייב, פשוט חייב לקבל עליהן תשובות.

נירו לוי, למשל, משך אש באמצעות אמירות בוטות על נשים ללא ילדים ועל כך שזוג אבות לא יכול לגדל דור המשך בלי השפעות עתידיות. "אני אמרתי שאני חושב, זו רק דעתי אני לא מומחה, לא פסיכולוג ולא מתיימר להיות כזה", תירץ לוי את דבריו, "לדעתי שני אבות שמגדלים ילד, יכול שייווצר מצב שזה יפגע פסיכולוגית בילד. זו דעתי, לא אמרתי להם לא לעשות את זה, אני בעד שזוגות חד מיניים יאמצו ילד ויטפלו בו".


עוד סיפורי סלבס:
יהודה לוי ושלומית מלכה מזיעים יחד
סטלה עמר על רתם איזק: "חסרת אישיות ועלובה"
המנצח הפסיד? השאלה שהדהימה את מושיק עפיה

נירו לוי. עידו שחם
להתנצל? אני? על מה בדיוק? נירו לוי אחרי הגמר "האח הגדול VIP"/עידו שחם

כאילו שזה לא מספיק, לאחר מכן נירו המשיך בהערות החשוכות שלו והוסיף ש"ייעוד של אישה הוא להיות אמא, לא משנה איזו אשת קריירה מצליחה היא תהיה, אם לא תהיה אמא יהיה משהו חסר". רגע ומה לגבי אוכלוסיות שנפגעו מדבריו? אז זהו, שנירו "לא חושב שאני צריך להתנצל, אין על מה". חוצפן?

הנמסיס של לוי, איציק זוהר, התמקד בשאלות על הרומן שניהל בבית עם נטלי עטיה. "רק התחלתי להרגיש עד כמה הקרבה הזו עושה לי טוב והמבחן הגדול הוא בעצם החיים האמיתיים - פה ועכשיו", ענה על הסיכוי שהאהבה תבער גם מחוץ לריאליטי. "אם נצליח לשרוד את זה, ניצחנו. אגב, הסכמתי לקבל טיפול סוף סוף, הפסיכולוגית שלנו פה בבית, הבנתי דרכה שזה לא נורא להיפתח למישהו שאתה לא מכיר". איציק, הכי נפתחת!

המנצח הפסיד?

השאלה שהדהימה את מושיק עפיה

לכתבה המלאה
שיר אלמליח. עידו שחם
צמודה לקופסת האיפור שלה! שיר אלמליח מטופחת/עידו שחם

בעוד שהזוכה מושיק עפיה הצביע על סתיו סטרשקו כמנצח האישי שלו, המוזה סטלה עמר סיפרה שהיא לא מאמינה לטענות שהדוגמן הצעיר היה העוזר האישי שלה בבית. "אני לא חושבת שהוא הפך לפאפי שלי. סתיו בחור שעומד בפני עצמו, ילד אינטליגנט שיודע מה הוא רוצה ומה שהוא אוהב", הסבירה עמר, "בוא נקרא לו מעריץ ולא במובן הנגטיבית... לאהוב מישהו שהיא דמות מסוימת זה לא פסול, זה לא עושה אותו לא בסדר".

ומה לגבי הדימוי של שיר אלמליח כאישה שטחית, בגלל שהקפידה על טיפוח אישי בבית? "באמת בתוך בית 'האח הגדול' יש משהו שבו את מחפשת את הזמן שלך עם עצמך, ללכת עם קופסת האיפור וללכת להתאפר זה משהו שנתן לי קצת את השקט שלי", הבהירה הדוגמנית. "אני מעדיפה לצאת מישהי שעוסקת בטיפוח ואיפור ולא מישהי בוטה, חנפנית או חפרן". או דברן.


ברור שוואלה! סלבס לא עונה על שאלות קשות, היא מעדיפה ביצים קשות.


רכלו על השאלות של מתמודדי גמר "האח הגדול" בפייסבוק

איציק זוהר. עידו שחם
בקרוב, על ספת הפסיכולוג. איציק זוהר/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully