וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטלה עמר על רתם איזק: "חסרת אישיות ועלובה"

17.6.2015 / 11:28

נראה שמה שהתחיל כוויכוח סתמי, ממשיך לריב מתוקשר גם מחוץ ל"האח הגדול" - עם עמר שמחליטה לפתוח ג'ורה על איזק לאחר שגילתה כי לכלכה עליה בזמן השהות בבית. "חסרת אישיות", כתבה ברשת. וואלה! סלבס עמוד שדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו. סטלה עמר VS רתם איזק/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שיש מי שלא יודע להבדיל בין מה שקורה על המסך לבין המציאות היום-יומית, או במילים אחרות - קרב החתולות בין הדוגמנית והמוזה, סטלה עמר והעיתונאית רתם איזק, שמסרב להירגע.

אחרי שעמר הגיעה למקום החמישי בגמר של "האח הגדול", ונשאלה בשידור חי על ידי איזק "מדוע לא יצרה שום חברות נשית בתוך הבית?", ענתה לה שהיא, לעומת שאר הבנות, לא "התעסקה רק בתחת" של עצמה - נראה שעכשיו הריב המתוקשר ממשיך גם ברשתות החברתיות.


רוצים עוד רכילות?
יהודה לוי ושלומית מלכה מזיעים יחד
השאלה שהדהימה את מושיק עפיה

סטלה עמר. עידו איז'ק, אסור להשתמש
אייקון אופנה. סטלה עמר/אסור להשתמש, עידו איז'ק

בסטטוס שפרסמה היום (ד'), כתבה עמר "זה מוקדש לכל אלו שלכלכו עלי מאחורי הגב". עוד הוסיפה, "ובמיוחד לרתם חסרת האישיות, חסרת הכשרונות והעלובה שקראה לי שק. אז חמודה, איפה שאני היום ואיפה שאני הייתי ואיפה שאני אהיה בחיים - את אפילו בחלומות שלך לא תגיעי". כתבה סטלה מבלי לחסוך במילים. אאוץ'.

אם לא די בכך, עמר הוסיפה גם תמונה שלה ושל מדונה מתוך צילומי הספר "סקס" - שתיעד צלם האופנה הידוע סטיבן מייזל, במטרה להזכיר לאיזק מה היא אכן הספיקה לעשות בקריירה שלה.

במהלך כל עונת ה-VIP של "האח הגדול", התכתשו עמר ואיזק הדעתניות ולא הפסיקו לריב האחת עם השנייה על נושאים רבים ומגוונים. לעומת שאר דיירי הבית, בהן גם שיר אלמליח, עם איזק לא נרשמה סולחה לקראת סיום העונה.


וואלה! סלבס לא אוהבת לשלוף ציפורניים, אלא אם כן היא בדיוק יצאה מהמניקוריסטית.


מה אתם חושבים על הסטטוס של סטלה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully