וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה פאולה עבדול?

צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

19.6.2015 / 0:35

אשפית הריקודים, שהפכה לפופסטאר, שהפכה למנטורית בתכניות ריאליטי -חגגה בת מצווה רק לפני שנתיים. אבל אחרי החגיגה בישראל, איך נראית פאולה עבדול היום? וואלה! סלבס סטרייט אפ

אימג'בנק GettyImages

טוב, קצת מוזר שרק לפני כשנתיים פאולה עבדול חגגה את בת המצווה (!) שלה בירושלים, לצד שמעון פרס ואושיות אחרות - אבל היום ממש, הזמרת/ כוריאוגרפית/ שופטת ריאליטי מדוברת בארצות הברית, חוגגת את יום הולדתה ה-53. קפיצה בזמן? לא בדיוק, אלא סיבה להביא אותה לארץ הקודש.

עבדול הוותיקה, זכתה לתהילה אי שם באייטיז, כאשר לימדה את כל האמנים הגדולים (משפחת ג'קסון למשל) לרקוד. אחר כך, כבר שחררה אלבומי פופ מתוקים שהפכו אותה לסופרסטאר בינלאומית, שנשכחה בניינטיז ועבדה על הקאמבק כשופטת ב"אמריקן איידול". מאז, דילגה בין כמה תכניות ריאליטי שונות וזכתה לתיעוד של הצלמים על שטיחים אדומים רבים - במהלך יותר משלושה עשורים שלמים.

גם אתם נענעתם את הישבן לצליליה של עבדול לפני שנים וסקרנים לגלות כיצד היא נראית היום? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם פאולה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה מעודדת צמודה ועד לאושיה ההוליוודית שהיא היום. רק שסיימון קאוול לא יראה.


וואלה! סלבס חגגה בריתה כשהיתה בת 14. זה מסביר הרבה.


עוד מתיחות פנים: כוכבת "נני" | ג'ון סטאמוס | ג'ון האם | הנסיך וויליאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully