וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר משוויץ בחבילה שלו

15.6.2015 / 16:11

אחרי סערת הריטוש/לא ריטוש - ג'סטין ביבר יוצא לסיבוב דאווין בחוף הים, כשהוא מצויד במכנסי טייץ צמודים במיוחד שמבליטים את המקומות הכי נכונים. מי אמר גבר גבר? וואלה! סלבס מלקקת. את התות

מערכת וואלה!

זוכרים שרק לפני מספר שבועות תעשיית האופנה געשה בעקבות תמונה של ג'סטין ביבר מסט הצילומים של קלווין קליין והעלתה את החשד כי מישהו ריטש את החבילה של ביבר, כך שתראה גדולה מדי? וזוכרים שביבר יצא נגד הטענות ואף איים לתבוע?

נראה שהילד המעצבן של תעשיית המוזיקה עדיין לא נרגע מהתקרית והיה חייב להוכיח לכולם שהכוח שבמתניו עדיין גדול. תרתי משמע. אי לכף, ביבר יצא לסיבוב דאווין בחוף הים בהוואי, כשהוא מלווה באחיו הצעיר.

רוצים עוד רכילות?
סתיו סטרשקו: "מאוד התאכזבתי מאיציק זוהר"
קים קרדשיאן משחזרת רגע קדוש בישראל

ג'סטין ביבר. ספלאש
היוש/ספלאש

אם חשבתם שהאח הקטן הוא זה שיעזור לביבר לכבוש את הבנות שעדיין לא כבש, אתם טועים, כי מה שעשה את העבודה היה דווקא הטייץ הצמוד שלבש הביבר והבליט בדיוק את מה שהיה צריך. אז האם מדובר בטייץ פוש אפ או בחבילה מכובדת של הזמר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'סטין ביבר. ספלאש
אתה כל כך שמח לראות אותנו?/ספלאש

אבל בנות מתוקות, אל תמהרו לקפוץ על החבילה, כי מי שעושה נעים לביבר בלילות האחרונים היא הדוגמנית היילי בולדווין, שבמקרה או לא היא גם נצר למשפחת בולדווין המפורסמת - אביה הוא השחקן סטיבן בולדווין.

ג'סטין ביבר. ספלאש
יפה לך טייץ/ספלאש

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

כשוואלה! סלבס רוצה לעשות דאווין, היא מאווררת את השיערות באף שלה, הן מגיעות עד לסנטר.

ג'סטין ביבר. ספלאש
היי, צלם בזווית מחמיאה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully