וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו: "מאוד התאכזבתי מאיציק זוהר"

15.6.2015 / 11:33

המתמודד הכי יפה בבית "האח הגדול" הודח אמש - אבל לא עזב לפני שסיפר על היחסים הקרובים שלו עם סטלה עמר והמריבות עם שיר אלמליח. אבל למה סתיו כל כך התאכזב מאיציק זוהר? וואלה! סלבס פנדורה

עריכה: יותם וקס

רגע לפני הגמר, נפרדה אתמול חמישיית הגמר של "האח הגדול" משני מתמודדים - מוטי גלעדי וסתיו סטרשקו. השניים, הגיעו כמעט עד סוף עונת ה-VIP, אך הודחו על ידי הצופים בהדחה כפולה.

רגע לפני שהוא ממשיך במסעותיו בעולם, במסגרת קריירת הדוגמנות המשגשגת שלו, החליט סטרשקו לסגור חשבונות עם חלק מהמתמודדים בבית - כשסיפר לוואלה! סלבס כיצד נעלב משיר אלמליח ולמה אין לזה שום קשר לתחרות בענף הדוגמנות. "לה יש את הנישה שלה, ולי יש את הנישה שלי", ענה סתיו כנשאל האם יכול להיות שהוא מקנא בדוגמנית הישראלית, "אני בטוח שזה לא מתנגש בשום צורה אני לא גונב לה עבודה והיא לא גונבת לי".


רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי, לינדזי לוהן ונעמי קמפבל מבלות
בעלו של אלטון ג'ון רכש דירה למאהב?
עומר דרור בדרך לעבוד באירופה

סתיו סטרשקו. גיא כושי ויריב פין,
לא שופט. סתיו סטרשקו/גיא כושי ויריב פין

לעומת זאת, על איציק זוהר, לדוגמן האנדרוגני דווקא יש בטן קצת יותר מלאה. "אני מעדיף לא להגיד מה אני חושב על איציק", הוא מספר, "אני לא שופט בני אדם. יכול להיות שהיה שם חוסר ביטחון. אני מאוד התאכזבתי מהרושם שקיבלתי בבית ואני לא הולך לפרט ממה, כי אני בטוח שכל מי שראה מה שקרה בבית הבין מה הסיבות שהתאכזבתי בגללן וזהו. שיהיה לו בהצלחה בגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע אחרי ההדחה. סטרשקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שכן זכתה בהגנה מלאה מצידו של סטרשקו היא כמובן החברה הטובה, הדוגמנית והמוזה סטלה עמר. "סטלה הביאה סדר לבית, מה שלא היה לפני", אמר סתיו כשנשאל על טיב היחסים ביניהם, "יש לנו את השפה המשותפת שלנו, יש לנו גם כמה חברים משותפים מחוץ לבית".

"פשוט היה לי כיף איתה צחקתי איתה הרבה, ריכלנו קצת על אנשים, אי אפשר להימנע מרכילות בבית אז הכל בסדר", הוא אומר וממשיך לגונן עליה, "שום דבר מהרגעים שהיא התחרחפנה בבית לא היו מתוך רוע או כוונה לפגוע במישהו ואני נורא אוהב אותה". חמוד.


כשוואלה! סלבס מתחרפנת זה גם לא מתוך רוע. זה פשוט מתוך מחסור רציני בפחמימות.


מה דעתכם על ההדחה של סתיו? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully