וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולה: קים קרדשיאן משחזרת רגע קדוש בישראל

שירות וואלה! סלבס

15.6.2015 / 12:21

יום הולדתה השני של בתה הבכורה נורת' ווסט, כנראה גרם למלכת הטראש להיזכר ברגע משפחתי מיוחד שהתרחש לפני כחודשיים - כאשר קרדשיאן וקניה ווסט ביקרו בארץ הקודש. צפו. וואלה! סלבס ייזוס

עיבוד תמונה

זוכרים שפעם, ממש לא מזמן, ביקרה בתחומי ארץ הקודש אישיות מדוברת, מתועדת ומסעירה יותר מהאפיפיור? קים קרדשיאן, מלכת הריאליטי טראש, הגיעה לפני כחודשיים לביקור בזק בן יום אחד בישראל - יחד עם בעלה האוהב, הראפר קניה ווסט, פלוס אחותה הקטנה קלואי קרדשיאן, רק כדי להטביל את הבייבי נורת' ווסט בג'רוזלם.

מתברר שגם היא עצמה זוכרת את החוויה המרגשת בכנסייה הארמנית שבעיר העתיקה בירושלים. למה? כי היום, בתזמון מושלם עם יום הולדתה השני של נורת' הקטנה, החליטה לשחזר מול כל העולם כמה מהרגעים הדתיים שחוו כמשפחה בהולילנד. באמצעות תמונות אינסטגרם שלא פרסמה עד כה, כמובן. הכי מרטיט.


עוד סיפורי סלבס:
סתיו סטרשקו: "התאכזבתי מאיציק זוהר"
בר רפאלי, לינדזי לוהן ונעמי קמפבל חוגגות
ההפתעה המטורפת שקים קרדשיאן ערכה לקניה ווסט

קים קרדשיאן ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
הולי שיט! קים קרדשיאן, קניה ונורת' ווסט בכנסייה הארמנית בירושלים/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
כן, מדובר במריה הקדושה, גרסת קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

קים את קניה הגיעו לארץ בהמשך ישיר לטיול השורשים המשפחתי בארמניה, רק כדי לקפוץ לקתדרלת יעקב הקדוש - כנסיית "סיינט ג'יימס" המפורסמת, של בני קהילה הארמנית הנוצרית המקומית בירושלים. אם עד כה בחנתם את טקס ההטבלה בתמונות פפראצי מטושטשות, או רגעים לא ברורים, קרדשיאן החליטה לחשוף בפני העולם (או לפחות 36 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם!) מה קרה שם בפנים. כן, זה כולל את בטן ההריון השני שעוד לא נחשף בזמנו - זו שעדיין לא ממש בצבצה.

קים קרדשיאן ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שכבר ידעת שאת בהריון, קימי!/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
נורת' ווסט מעולפת!/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן ירושלים. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה פלוס. קרדשיאן ווסט והבייבי/צילום מסך, אינסטגרם

ממש ביום הולדתה השנתיים של נורת' (מזל טוב, בייבי), מלכת הריאליטי טראש פרסמה את התמונות המשפחתיות הקדושות, כולל אבא קניה הנלהב, מאמא קים הרצינית והתינוקת שבחרה ללכת לישון בין כל הבלאגן. הכי יפהפייה (בערך) נרדמת.

"אני לא זוכרת אם פרסמתי את התמונות שלנו בירושלים", כתבה קרדשיאן בצירוף צילום אחד, כאשר לצד אחד אחר כתבה "היה כל כך מיוחד להטביל את נורת' בירושלים, בכנסייה ארמנית, עם התינוק החדש שלנו בבטן שלי". אמאל'ה, מרוגשת.

בפעם הקודמת שקרדשיאן פרסמה תמונות מהביקור הקצרצר שלה בישראל, היא עוררה סערת רשת בין מעריציה. זה כלל שלל תגובות נגדה ונגד הביקור, בהן גם דיונים של מעריצים אנטי-ישראלים מול מעריצים יהודים מרחבי העולם - שניצלו את הרשתות החברתיות להתנגחויות פוליטיות, בעד או נגד המדינה שבה בילתה קרדשיאן כמה שעות של רוחניות. כנראה שזה יקרה גם הפעם.


וואלה! סלבס מפרסמת ברשת רק תמונות אירוטיות שלה. ייתכן שנתקלתם בהן.


רכלו על הפלאשבק של קים קרדשיאן בפייסבוק

כמה גלאם

סיכום הביקור של משפחת קרדשיאן בארץ הקודש

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הנה תמונה מביקור קדוש בשעת בוקר מוקדמת. מאוד/צילום מסך, אינסטגרם
ציוץ של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
זו כבר התמונה שקים קרדשיאן פרסמה כשעזבה את ישראל/צילום מסך, אינסטגרם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully