וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילד שלי גיי? הייתי מביאה אותו לשופינג!"

12.6.2015 / 0:03

לכבוד חגיגות הגאווה בארץ, וואלה! סלבס התקילה כמה כוכבים מקומיים בשאלה "מה היית עושה אם הילד שלך היה יוצא מהארון?". התשובות של כמה כוכבים שבקיאים בסלנג הגאה - מפתיעות. וואלה! סלבס מרימה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

הקליקו כאן כדי לראות את הכוכבים הגדולים בישראל הופכים לטרנסג'נדרים

המפורסמים גאים בהחלט? לכבוד החגיגות הצבעוניות ביותר בשנה של קהילת הלהט"ב, שהפעם נערכו בסימן חיזוק הקהילה הטרנסג'נדרית - וואלה! סלבס בחנה כוכבים מקומיים עד כמה הם בקיאים בסלנג הגאה וביקשה לבדוק איך הם חושבים שהיו מתנהגים, אם היו מחליטים לשנות את מינם. התשובות של החברים הנוצצים, מילאו את וואלה! סלבס גאווה.

אז מייקל לואיס כנראה היה פרחה צועקת ומוחצנת, בעוד שכוכב הנוער עומר דרור מרגיש שהיה טרנסג'נדרית "חופשייה, זורמת עם כולם". כמוהו, גם טל מוסרי היה "יוצאת למסיבות וחוגגת את החיים", בעוד שפבלו רוזנברג היה כנראה אישה מכוערת. היי, הוא אמר את זה. השחקנית בר פאלי, מעידה שכנראה היתה טרנסג'נדר גברי "הכי מאצ'ו", בעוד שג'ודי שלום ניר מוזס היתה "גבר שרירי מאוד, אחד שמבלה הרבה זמן בחדר כושר".

רגע, אז מי האייקון הגאה הפרטי שלהם? בעוד שניר מוזס בחרה בחברה הקרוב מיקי בוגנים, ירדן הראל העידה שידידה הרץ למיליון טום באום הוא ההשראה שלה, כיוון ש"הוא גם חבר". פאלי בחרה בדראג קווין האמריקנית המפורסמת רו פול, הזמרת אפרת גוש בחרה באייקון המוזיקלי פרדי מרקורי ומוסרי מצביע על הדיווה דנה אינטרנשיונל כבחירה שלו.

בר פאלי. דייב שחר
כפרה, מדובר בילד שלך, לא בקניין אישי. בר פאלי/דייב שחר

אבל התשובה הכי מעניינת שוואלה! סלבס בקשה לשמוע, היא לשאלה מה המפורסמים היו אומרים אם הילד שלהם היה יוצא מהארון ומכריז כי הוא הומוסקסואל, לסבית או טרנסג'נדר. פבלו רוזנברג שבתו היא לסבית, הדוגמנית שירלי בוגנים ומלי לוי, אמרו שיאהבו את ילדם ממש כמו שהוא. "זה הילד שלי, לא משנה מה הוא יבחר בחיים ומה ירצה לעשות, איך ירצה לחיות את החיים שלו", הסבירה לוי. כמותה, גם ישראל אטיאס הודיע שהוא "מקבל את כולם באהבה רבה, כל אחד יחיה את חייו מבלי לפגוע באחר".

מיה דגן הסבירה ש"אני חושבת שהייתי מחבקת אותה ואגיד לה שתעשה מה שעושה לה טוב". עומר דרור סיפר שיקבל כל דבר שיעשה טוב לבנו, בעוד שמייקל לואיס סיפר שהוא "דוגל בשוויון, שיעשה מה שעושה לו טוב", הכריז, "שיאהב את מי שהוא רוצה לאהוב, זה לא עניינו של אף אחד". בר פאלי סיפרה ש"הייתי מגיבה בשמחה, הייתי מביאה אותו איתי לשופינג", בעוד שג'ודי שלום ניר מוזס אמרה ש"אני לא הייתי מאוד שמחה עם זה, רק כי החיים שלהם יותר קשים. אבל משום בחינה אחרת לא היתה לי בעיה".


וואלה! סלבס אוהבת את כל הסלבס שלה, גברים, נשים, גאים וסטרייטים. תמיד.


רכלו על המפורסמים הגאים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully