וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה, רתם איזק מספרת: "מאוד אוהבת את איציק"

10.6.2015 / 12:28

המודחת הטרייה של עונת ה-VIP, המומה מכך שיצאה מבית "האח הגדול" - אבל לא חוששת לדבר על משולש האהבים עם נטלי עטיה ואיציק זוהר. וגם, למה רתם רוצה לראות את עצמה על המסך? וואלה! סלבס רושמת

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם וקס

שבעה ימים נותרו עד לגמר עונת ה"מפורסמים" של "האח הגדול", ורגע לפני הודחה המשתתפת הכי אנונימית של הריאליטי בבית הסגור - רתם איזק. העיתונאית התל אביבית, שנקלעה לסוג-של-משולש אהבים עם איציק זוהר ונטלי עטיה, מספרת שיצאה המומה בבית. "אני בשוק. לא ראיתי אנשים כבר הרבה זמן, כל אחד שאני רואה עכשיו בא לי לחבק אותו, אני מקווה שאנשים רוצים לחבק אותי בחזרה", סיפרה, "אולי כדאי שאראה את הפרקים ואתעדכן". אולי באמת.


עוד סיפורי סלבס:
איציק זוהר מגלה: עם חלק מהמתמודדות כבר היה לי רומן
החברה של מייקל לואיס קטפה קמפיין בינלאומי
מיילי סיירוס צובעת את גופה בעירום מלא

רתם איזק. אבי כהן, אבי כהן
הכי סרט טורקי. רתם איזק/אבי כהן, אבי כהן

אז מה איזק באמת חושבת על מה שהגדירה כ"מאנז' א-טרואה הפיקטיבי עם נטלי ואיציק"? הגברת המושחזת הכי לא רצתה להפריע, כנראה. "ממש לא רציתי להיכנס לסיפור הזה, באיזשהו שלב הרגשתי שרוצים שאכנס לסיפור הזה", הסבירה לוואלה! סלבס. "אני לא מעוניינת להשתתף בשום סרט טורקי, אני חושבת שאני יותר הוליווד... מה אני צריכה משולשים, אין בחוץ גברים?", שאלה בצחוק.

"אני מאוד אוהבת את איציק", הבהירה איזק, אבל מה לגבי החברה (לשעבר) נטלי עטיה, "אני חושבת שנטלי ראתה שאני חברה נאמנה, שאני לא לוקחת לה שום דבר". ומה לגבי נירו לוי וההתבטאויות שלו במהלך השהות בבית? לדבריה של איזק מדובר ב"פרובוקטור ולפעמים זה יוצא לו לא מנוסח טוב. הוא בחור סופר אינטליגנט שבשביל הבדיחה הוא קצת פוגע באוכלוסיות", אמרה. נניח.


וואלה! סלבס לא חובבת משולשים, אלא אם הם חלק מפיצה עגולה.


רכלו על ההדחה של רתם איזק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully