וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קבלו את האישה הכי לוהטת בהוליווד

4.6.2015 / 18:32

תאונת עבודה על הבמה, זוגיות שסוף סוף יוצאת לאור והריון של מלכת הטראש העולמית - לא הרשימו כמו המהפך הכי גדול בהוליווד. קבלו את רשימת האירועים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן ביגוד: באדיבות FRED PERRY

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח שיתוף פעולה לא רגיל שהולך לגלגל הרבה מזומנים בחנוכה הקרוב. הורים, ככה זה שמלכת הילדים ומלך הכיתה, חוברים למלך הבלתי מעורער של עולם הילדים והכל בחידוש של אחת ההצגות האהובות של כל הזמנים. אז אם אתם אוהבים את שיר מורנו מעריצים את תובל שפיר או חולמים בלילה על טל מוסרי בקרוב תראו אותם על במה אחת בהצגה הקוסם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכינו את הארנקים. טל, שיר ותובל שפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום הרביעי מגיע עוד בחור שכולם אוהבים לראות על הבמה. אנריקה איגלסיאס כנראה לא למד מהידידה שלו ביונסה, שעדיף לא להתקרב למכשירים חשמליים במהלך הופעה. מה שבטוח שאחרי שהוא חתך את היד כשניסה לתפוס את המזל"ט שמצלם קהל מהאוויר הוא למד את הלקח. לשמחת הקהל אנריקה יודע שההצגה חייבת להימשך ולא משנה מה ועלה לבמה עם יד חבושה ומדממת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנריקה איגלסיאס. אינסטגרם, צילום מסך
מסכנון. אנריקה איגלסיאס/צילום מסך, אינסטגרם

כעת לזוג חדש-דנדש שהחליט לצאת מהארון. בערך. איתי תורג'מן שומע? האקסית שלך, זו שגם יודעת לעשות פירואטים ושפגאטים, אנה ארונוב, החליטה לתת עוד צ'אנס לקופידון ועכשיו היא תפסה לה צלם אופנה. לא חובבן כמוך, אלא אחד אמיתי. אז אחרי ששמרו את היחסים ביניהם רחוק מעין הפפראצי, עכשיו הם כבר לא חוששים מעין הרע ויוצאים לאור.

אנה ארונוב. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
חמודים. אנה ארונוב ודודי חסון/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

במקום השני, אחת שיכולה ללמד את אנה ואת החבר שלה דבר או שניים על צילום, בעיקר מסוג הסלפי. תגידו מזל טוב למלך ומלכת הטראש קים קרדשיאן וקניה ווסט שבישרו לעולם כולן בבוקר בהיר אחד שהם מצפים לתינוק שני שיגיח בעוד מספר חודשים לאוויר העולם ויצטרף לנורת' ווסט הקטנטנה ויהפוך (או תהפוך) מהר מאוד לאייטם לוהט במדורי הרכילות.

קים קרדשיאן. GettyImages
רואים בטן? קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

את המצעד חותמת אשת השעה, קייטלין ג'נר. מה מי זו? אאאההה נכון, אתם בכלל מכירים אותה כברוס ג'נר. אז זהו, תשכחו מכל מה ששכחתם כי עכשיו יש אישה חדשה במשפחה והיא לא מתביישת להראות את מה שיש לה. ואיך לומר? יש לה מה להראות. אחרי אין ספור שמועות, גברת ג'נר החדשה החליטה לגנוב לבת שלה את ההצגה ולפרסם בדיוק באותו היום את השער עליו היא מככבת לראשונה כאישה. אז גבירותי ורבותי כפיים לקייטלין.


רכלו על הרדימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully