וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה המצערת של ישראל אטיאס

3.6.2015 / 4:02

השחקן ההורס הגיע לעוד אימון של נבחרת האמנים ובמקום להנות ממשחק כדורגל חברי, הוא נאלץ לסיים את היום בסדרת בדיקות וצילומים בבית החולים. וואלה! סלבס טיפול נמרץ

ישראל אטיאס. ניר פקין
רק לא האף!/ניר פקין

יש רגעים מעטים מאוד שוואלה! סלבס חולמת להחליף את המקצוע שלה ולהפוך למספר שעות לבעלת מקצוע אחר. לדוגמא: להפוך לאחות רחמניה כשישראל אטיאס מגיע לסדרת בדיקות בבית החולים ולטפל בו כמו שרק היא יודעת. אז מה אם יש לו חברה? תנו לה לפנטז.

אטיאס, בעל הפנים המשורטטות, הגיע לעוד אימון של נבחרת האמנים בה הוא חבר לצד אנחל בונני ואושרי כהן, שהתקיים בשישי בצהריים. לצערו של השחקן המסוקס, מה שהחל במשחק ידידותי - נגמר מהר מאוד בבית החולים 'קפלן'.

ישראל אטיאס. צולם באקדמיה לטניס תל אביב. ביגוד באדיבות "אדידס", נמרוד סונדרס
תזהר עם הכדור!/נמרוד סונדרס, צולם באקדמיה לטניס תל אביב. ביגוד באדיבות "אדידס"

אז מה קרה שם על המגרש? במהלך המשחק, ניסה כוכב 'זגורי אימפריה' לנגוח בכדור בזמן שהוא באוויר, אלא שלמזלו הרע, במקום לנגוח בכדור, הוא נגח בראשו של שחקן אחר שניסה גם הוא להגיע אל הכדור.

חבריו של השחקן, שהבחינו במקרה, חשו לעזרתו ופינו אותו לבית החולים, שם עבר ישראל מספר בדיקות וצילומים על מנת לבדוק שהכל תקין וכי האף והראש שלו לא נחבלו. בסיום הטיפול, שוחרר הגברבר לביתו להמשך מעקב אצל רופא המשפחה, לראות שהכל בסדר ולא יתגלו נזקים לאחר מכן.

וואלה! סלבס שרטה את הזרת לאחר שניסתה לגרד את האוזן. מי ידע ששערות צומחות גם בתוך האוזן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully