וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מלאני בראון

שירות וואלה! סלבס

29.5.2015 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

מלאני בראון. GettyImages
איף יו וואנבי מיי לאבר? מלאני בראון/GettyImages

# מלאני ג'אנין בראון נולדה לפני 40 שנה בלידס שבאנגליה, מוכרת לכם בתור מלאני בי (או בכינוי סקארי ספייס), לתקופה קצרה היא שינתה את שמה הכה מזוהה איתה והחליפה אותו במלאני ג'י - אחרי שהתחתנה עם הרקדן השבדי ג'ימי גולצר. הם היו נשואים שנתיים, כך שירושיה היא חזרה להיות מלאני בי ומאז לא שינתה את שמה.

# בצעירותה, היה חשד כי בראון חלתה בסרטן השד - לכן כשהתפרסמה החליטה לתרום משמה ופרסומה כדי לעורר מודעות למחלה. בשנת 2012 היא גם תרמה את גופה והתפשטה עבור קמפיין המודעות של אחת העמותות הגדולות בבריטניה למלחמה בסרטן השד. היא ובעלה סטפן בלופנטה הצטלמו למודעה, כאשר הגבר שלה הסתיר את המקומות הצנועים בגופה של סקארי.

מלאני בראון. GettyImages
מלאני ובעלה סטפן בלפונטה/GettyImages

# מלאני חשפה כי בעברה ניהלה מערכת יחסים עם בחורה במשך כארבע שנים. סקארי סיפרה שלאורך תקופה ארוכה שבה כינו אותה לסבית או ביסקסואלית, ענתה: "אני יודעת מי ישן במיטה שלי. יש לי חיי מין נהדרים ותיאבון מיני גדול".

# "50 גוונים של חום"? בספרה האוטוביוגרפי "לתפוס אש" חשפה בראון כמה מהסודות הפרובוקטיביים על חיי המין שלה. בין היתר סיפרה שקיימה יחסי מין על עגלת שוק בזמן שצפו בה (מה?!), ששכבה עם אנשים במושב האחורי באוטובוס ועל שולחן האוכל (אה?). פעם, אספה זר מתוך הקהל ולקחה אותו לאחורי הקלעים (רגע, מה!?) רק כדי לבצע בו את זממה. היא גם אמרה שאם תחשוף את מספר הפרטנרים המיניים שלה אנשים יחטפו שוק. וואלה! סלבס דווקא תעריץ אותה.

# בעבר היא וחברותיה ללהקת הספייס גירלס טסו לחופשה בהוואי - באחד הימים עברו בחוף נודיסטים וראו גבר עולה על עץ קוקוס וקוטף ממנו. ויקטוריה לא התרשמה, וסיפרה "ראיתי אותו עושה את הצרכים בחוף ואחר כך שוטף את עצמו, זה היה מגעיל". אבל בראון דווקא חיבבה את המעשה, כי את הלילה סיימה סקארי עם קוטף הקוקוסים על החוף של הוואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מלאני בראון. GettyImages
ליידי אין פינק. מלאני בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully