וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול VIP": קטיה גאלי פותחת פה על רתם ונטלי

27.5.2015 / 12:24

הדחה מפתיעה? לא את הדוגמנית שעשתה קאמבק לעולם הדוגמנות רק בשביל להיכנס לריאליטי. רגע אחרי שיצאה מבית "האח הגדול", קטיה גאלי מדברת על הקשר של איציק עם נטלי ומי לדעתה יזכה בתחרות. וואלה! סלבס דעתנית

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

לא מעט אנשים התרגשו מהסיפור האישי של הדוגמנית קטיה גאלי, שהפכה מאחת הדוגמניות היותר מצליחות בישראל למכורה לסמים, רק בשביל לעשות קאמבק למסך הקטן. אחרים האמינו שהיא זו שתזכה במיליון השקלים בעונה של "האח הגדול VIP", אך למרבה ההפתעה - האישה היפה הודחה אמש (ג') מהתחרות ויצאה מהבית הסגור שבנווה אילן. רגע אחרי סיום התפקיד שלה בעונת ה"אנשים החשובים", גאלי פטפטה עם וואלה! סלבס וגילתה שלא חשבה שהיא זו שתצא מהבית עם הפרס הגדול.

"לא חשבתי שאנצח", מספרת גאלי, "חשבתי לקחת כל יום ולעבור כל יום - לאן שיוביל אותי. אם יצאתי עכשיו זה בסדר גמור", הסבירה בשלווה. גאלי בת ה-42, שסיפרה על המסך כי היתה מכורה לסמים קשים אך עברה גמילה ממשוכת והשתקמה, הודתה שהכי התגעגעה לסוכנת האישית שלה, אלינור שחר, שליוותה אותה גם ביציאה מהבית. "לא הייתי עושה שום דבר אחרת", אמרה, "למה לא לעשות 'מיאו' לאיציק? אני עושה מיאו", אמרה בשעשוע על הפלרטוט שלה עם המאצ'ו של הבית, איציק זוהר.


עוד סיפורי סלבס:
איציק זוהר מגלה: עם חלק מהתממודדות כבר היה לי רומן
איזה הלם! משה פרץ מסרב להצעה במיליון שקלים
עומרי כספי בדייט משולש עם האמא והארוסה

קטיה גאלי. אבי כהן
מיאו. קטיה גאלי/אבי כהן

כשנשאלה על הקשר של חברתה לריאליטי, נטלי עטיה, עם זוהר, אמרה בנחרצות ש"אם נטלי תמשיך לשחק יכול להיות שהרומן ימשיך... גם אני ידעתי לשחק, אני אישה, בגלל זה אני יכולה לראות את זה". נראה שלדוגמנית היפה יש לא מעט דעות על מה שקורה בבית, ובעיקר על הקשר של עטיה עם חברתן המשותפת, רתם איזק. "לרותם יש את נטלי, שהיא חושבת שהן חברות", גילתה גאלי, "היא חושבת שמלא אנשים אוהבים אותה, מלבד מוטי וסטלה", הסבירה.

ומי לדעתה של גאלי כן ינצח את העונה של "האח הגדול"? התשובה לא מפתיעה, "אני לא יכלה להגיד... אי אפשר לדעת, אבל אני חושבת שיש אפשרות גדולה שמושיק". לדבריה, מושיק עפיה כנראה יקבל את ההמחאה השמנה כי "מצחיק את כולם, עושה את כל הדברים ואיש כזה טוב". נהדרת.


וואלה! סלבס פותחת פה רק בשעת הסעודה. נו, יש לפחות שמונה כאלה ביום.


רכלו על קטיה גאלי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully