וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע הפרוע של כוכב הבקסטריט בויז בארץ

וואלה! סלבס

26.5.2015 / 0:30

חבריו של איי ג'יי מקלין אמנם עזבו את הארץ אחרי ההופעה האחרונה של הבקסטריט בויז לפני החג - אבל חמישית הלהקה נותר להשתובב בגבולות תל אביב עוד כמה ימים. זה כלל המון, המון אלכוהול. וואלה! סלבס גמילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסוק בעיקר בתמונות עירום של עצמו. איי ג'יי מקלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואו, כמה אינטנסיבי היה הביקור של חברי להקת הבקסטריט בויז בארץ? הם קפצו מאתר תיירותי אחד לאחר, בילו במסיבת מעריצים והופיעו על הבמה ברעננה לא פחות משלוש פעמים. בין לבין הספיקו לפגוש את בר רפאלי, התגלגלו על סאגווי ועשו עוד כמה דולרים מאירועים יח"צניים.

אבל נדמה שחמישית הלהקה, או לייתר דיוק - איי ג'יי מקלין - לא התעייף משלל הפעילויות במהלך הביקור המתועד. לכן, כשייתר חבריו ללהקה כבר התעופפו הביתה לאמריקה, חבר להקת הבנים המזוקן ביקש להישאר עוד כמה ימים בארץ הקודש. ימים של הוללות, כנראה!

בתום מיני-סיבוב ההופעות באסיה ואוסטרליה, ניק, האווי די ושאר הבויז, הודו יפה לארץ ישראל ותפסו טיסת קונקשן (!) לעבר ביתם הרחוק. עם זאת, איי ג'יי הצעקן שהלהיב את הישראליות על הבמה, החליט להעביר את ימי סוף השבוע בגבולות תל אביב, יחד עם חבריו, סליחה, חברותיו המקומיות.


עוד סיפורי סלבס:
צפו: הבקסטריט בויז משתוללים במועדון בתל אביב
אופס, נינט טייב מתחמקת מיהודה לוי והחברה
מלי לוי חוגגת, אייל גולן ורותם סלע מתייצבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, חבורת הבנות מקיפה את כוכב הבקסטריט בויז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ערה, מאמי?". איי ג'יי מתעדכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי בערב, מינוס מאבטח פלוס חבורת בנות צווחניות לבר "זו ביזו" שבאזור המלונות של תל אביב. שם, לא רק שנהנה מתשומת לב של מעריצים ומעריצות וחילק תמונות סלפי לכל דורש, אלא שתה כוסית אחרי כוסית של אכוהול ברצף, כשהוא לא חושש לשלום הכבד שלו. מה עם תכנית הגמילה שעבר? לא ברור.

על פי עדי ראייה שבילו במקום הקוקטיילים, כוסיות השוט המשכרות והפינוקים שזרמו לשולחן של מקלין, גרמו לבקסטריט בוי להתנדנד כשקם לנענע את הישבן על הרחבה ואפשר לכמה נשים נאות שעמדו בסביבה ללטף אותו, לחבק אותו ולגעת בו (לבקשתו!) בחושניות. בין לבין, פינק את הסובבים בהצצה לכמה תמונות נועזות של עצמו ששמר במכשיר הסלולרי, בהן השוויץ בפני אלה שישבו לצדו. חם לכן?

אחרי שגם בדרך חזרה לבית מלון, פינק את אלה שזיהו אותו ברחוב בתמונות משותפות וכמה מילמולים של חיבה (אפלטונית. הוא נשוי פלוס), ביום שאחרי המשיך להביע אהבה לסביבה והסכים לפטפט עם כל מי שדרש - כשהוא משאיר אותם תוהים, מדוע הוא מדיף ריח חריף של אלכוהול. ביום ראשון, איי ג'יי כבר עלה על טיסה חזרה למשפחתו האוהבת. ביוש, חבר.


וואלה! סלבס נתקלת בכוכבי עבר כמו קיפי בן קיפוד והחתול שמיל כמעט מדי שבוע, אבל כבר לא מבקשת חתימה.


רכלו על הבילוי של הבקסטריט בוי בארץ בפייסבוק

יורדים נמוך

הבקסטריט בויז מתמרחים בבוץ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז... האלכוהול עלה לו!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האני, אני תפוסוש!". איי ג'יי מקלין בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully