וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת יהיה בן הזוג של יהודה לוי?

25.5.2015 / 1:02

החלומות הרטובים של וואלה! סלבס מתגשמים: אם הכל יילך כשורה, בקרוב תוכלו לראות את צמד הזכרים ההורסים סקעת ולוי, מחליפים נוזלים ומתגופפים. מה? איך? ולמה מגיע לכם כל הטוב הזה? וואלה! סלבס גייזית

יהודה לוי. ניר פקין
מי רוצה לעשות לי דיגי וקיצי. בסידרה! יהודה לוי/ניר פקין

עצרו הכל! יכול להיות ששנים של הדלקת נרות ליד המיטה, תפילות לאלוהי רחבת הריקודים (מדונה וביונסה) ונשיקות מזוזה נחרצות עומדות להשתלם לוואלה! סלבס, כי אם הכל יילך כמתוכנן, בקרוב מאוד תראו את היווסדו של פאוור קאפל חדש, סקסי וגאה במיוחד.


זהירות, ספוילר בדרך. בימים אלו, מסתיימים הליהוקים לעונה השנייה של הדרמה המקומית "אמא ואבאז", של היוצר אבנר ברנהיימר. כחלק מהליהוקים, מחפשים בהפקה אחר גבר אלפא הורס, שיחמם את מיטתו של יהודה לוי בעונה הקרובה של הסידרה הגאה. מה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חם לנו בגוף! יהודה לוי והראל סקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, העונה הראשונה של סידרת הלהיט אמנם הסתיימה בחתונתם של סמי (לוי) וארז (יפתח קליין), שהביאו בתחילת הסדרה ילד עם מיה דגן. אך נראה שכותב הסדרה, אבנר ברנהיימר, החליט להתעלל קצת בצופים, וכעת הוא מתכנן פרידה קשה פלוס זוגיות חדשה ללוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמא ואבאז. אוהד רומנו,
אמא ואבאז! והראל סקעת תעשה לנו ילדדדד!!!1/אוהד רומנו

בין השחקנים ההורסים הרבים שהגיעו לאודישנים, לתפקיד הגברבר שאמור להיות בעשור השלישי לחייו, נמצא גם הזמיר החטוב והיפיוף, הראל סקעת, שכבר הגיע לשלבים מתקדמים בליהוק, כך שאם הכל יילך כמתוכנן - בקרוב נוכל לראות את לוי וסקעת מחליפים נוזלים. לסקעת כזכור, יש היסטוריית משחק מכובדת, שכוללת הופעות ב"מי שחלם", "כמעט נורמלי", תיכון השיר שלנו" וכמובן ההופעה הבלתי נשכחת ב"פרפר נחמד".

אגב, על פי השמועות, התפקיד החדש יכלול גם עירום (יש!). ואל דאגה, כי לא רק דמותו של לוי תקבל צלע רומנטית וגברית, כי אם גם דמותה של מיה דגן תזכה לחיזוק גברי.


וואלה! סלבס ניגשה לאודישנים, אבל הסבירו לה שעם ריח כזה מהפה, יהודה לוי לא יתקרב אליה גם עם מסיכת אב"כ.

הראל סקעת. רפי דלויה
הפטמה תקבל שורות טקסט? בבקשה!/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully