וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי רוצה לנגוס לדניאל טופז בירושה?

21.5.2015 / 18:37

מהנשיקה הלוהטת של מדונה וכוכבת האח הגדול, דרך השערוריה של רון קופמן ועד לתביעה נגד הבנים של דודו טופז. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחת תושבת חוזרת, שבקרוב תכנס ללב של כולכם, בינתיים היא כבר הספיקה להיכנס לפה של מדונה. בזמן שאתם מתחילים להתאהב בדיירת החדשה, סטלה עמר, יש מי שכבר התאהבה בה. ולא סתם התאהבה, אפילו החליפה איתה נוזלים והצליפה בה עם שוט - קוראים לה מדונה, נו ההיא, הזמרת הכי מפורסמת בעולם. כל הטוב הזה התרחש בצילומים לספר הסקס של הזמרת בתחילת שנות ה-90 כשסטלה נחשבה לאחת הדוגמניות היותר מפורסמות בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי! מדונה וסטלה עמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי שוב המלכה האם. וכן, גם הפעם מדובר בפרובוקציה, כאילו דא?! חרדים? מוסלמים קיצונים? הומופובים? הצחקתם את מדונה, כי כשהמלכה האם אוהבת משהו (במיוחד כזה שמקדם את האלבום שלה) - היא לא תראה אף אחד ממטר. וכך, העלתה אסתר תמונה, שבמקור שימשה בכלל הזמנה למסיבה, בה נראים חובש כיפה וחובש כאפיה מתנשקים. ולא, לא הזיזו לה כל הקללות של המתנגדים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי2/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום השלישי מגיע עוד בחור חובב שערוריות. הפעם הוא קצת הרחיק לכת. מי לא מפחד מרון קופמן שיגיד אני! פחדנים! אפילו כשהוא עוצר את התנועה באמצע השכונה הכי צפונית בתל אביב, האזרחים מעדיפים להזמין את המשטרה ולא להתעמת איתו. טוב נו, אפשר להבין אותם, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוני השוטר. רון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצאים חמישה בנים שלפני 20 שנה נחשבו לדבר הכי לוהט בעולם. ניק קרטר ואי ג'י בישראל? או אמ ג'י!!! אה רגע, אנחנו בשנת 2015? להקת הבנים הכי לוהטת בניינטיז נזכרה להגיע לישראל באיחור אופנתי של 20 שנה. טוב נו, הם עדיין גזרו קופון יפה.

בקסטריט בויז. רפי דלויה
לוהטים!/רפי דלויה

את המצעד מסיימת עוד חבורת בנים שהגיעה למקום הראשון. הפעם, בנסיבות פחות זוהרות. דודו טופז בטח מתהפך בקברו ולא, לא בגלל שהבן שלו השתתף בריאליטי, אלא בגלל שמישהו מעז לנגוס בכספי הירושה שלו. שלושת בניו של טופז נתבעים על ידי עורך הדין שייצג אותם בתביעה שלהם מול שב"ס בטענה שאלו לא שילמו לו את הכספים כפי שסוכם בין הצדדים.

דניאל טופז עומר טופז מיקי גולדנברג. נמרוד סונדרס
שואו מי דה מאני!/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully