וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על סם סמית'

22.5.2015 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

#סמואל פרדריק "סם" סמית' נולד לפני 22 שנה בשכונה מרוחקת בלונדון. בילדותו, עבד בחנות מקומית לעצים ולמד בבית ספר קתולי. הוא בוגר מגמת תיאטרון ובמשך שנים למד פיתוח קול וכתיבה אצל נגנית הג'אז הבריטית ג'ואנה עדן.


#סמית' מחשיב את עצמו כאדם מאמין, אבל מסתבר שזה לא הדבר היחיד בו הוא מאמין. הזמר הבריטי מספר שהוא גם מאמין ברוחות רפאים! מפחיד? לגמרי!

סם סמית'. Kevork Djansezian, GettyImages
מזל טוב סמית'/GettyImages, Kevork Djansezian

# חשבתם שלכם יש הרגלים מגונים? לזמר יש הרגל מגונה מגעיל במיוחד - סם הודה בעבר שהוא לא יכול להפסיק להיגמל מכרסום ציפורניו.


# הזמר עם הקול המרטיט מגדיר את עצמו כתלמיד טוב, אבל סיפר שבעבר הוא עשה מעשה כה חמור שגרם להנהלת בית הספר לכעוס עליו ולהעניש אותו בריתוק משיעורים. מה הסיבה? סמית' הבריז ממספר שיעורים בגלל שהלך להופעה של ליידי גאגא. איזה גיי.


# רוצים להרשים את הזמר ההומוסקסואל המוצהר? הנה כמה פרטים שאתם חייבים לדעת עליו! הוא אוהב יין אדום צרפתי, הוא מעדיף גלידת פיסטוק, הוא ממש חובב גבינה אבל אסרו עליו לאכול מוצרי חלב בגלל הקול שלו, והוא מגדיר את עצמו כסנוב בכל הקשור לקפה.

  • עוד באותו נושא:
  • סם סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully