וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה מלמד על ישראל גודוביץ': "אנחנו ניפגש בבית המשפט"

21.5.2015 / 4:35

וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המודחת הראשונה מבית האח הגדול איך היא מרגישה לאחר ההדחה וחזרה מבוהלת ובוכייה. אז למה אריאנה רוצה לתבוע את ישראל ומה התכניות שלה לגבי מושיק עפיה? וואלה! סלבס רואה הכל שחור

צילום: דייב שחר

אריאנה מלמד ללא ספק היתה ההדחה המפתיעה של העונה. מי שנחשבה לאחת הדיירות היותר מבטיחות בבית, בתור זו שלא מפחדת מאף אחד ולא חוששת להגיד את אשר על ליבה, מצאה את עצמה כמודחת הראשונה מבית האח הגדול, ואולי בגלל כל המיוחס לה למעלה.

אריאנה מלמד. צילום מסך
המודחת הראשונה. אריאנה/צילום מסך

וואלה! סלבס יצאה לבדוק איתה מה התחושות שלה, והבינה שעם כל הכבוד לתעוזה שלה - עם אריאנה לא מתעסקים. "מי אמר שזה הלם ולמה את מחליטה בשבילי", התלהמה מלמד כשוואלה! סלבס ניסתה להבין אם היא מתאוששת מהלם ההדחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריאנה מלמד. גיא כושי ויריב פין,
"מי אמר שזה הלם?"/גיא כושי ויריב פין

גם כשוואלה! סלבס ניסתה להבין מדוע הצופים בחרו להדיח אותה, היא נתקלה בתשובה לא סמפטית במיוחד, "זו הבחירה שלהם, לא שלי, למה אני צריכה להסביר אותה? שהם יסבירו", אמרה והוסיפה, "הגעתי בשתיים בלילה הביתה, מצאתי אנשים שאמרו 'היי, ראיתי אותך בטלוויזיה', אמרתי 'נכון, לילה טוב".

אריאנה מלמד. מור שאולי
"בחירה שלהם"./מור שאולי

ומה יקרה עם ישראל גודוביץ' מחוץ לכותלי הבית? מתברר שמבקרת הטלוויזיה הקשוחה לא מתכוונת לוותר למהנדס כל כך בקלות על ההתבטאויות שלו. "אני חושבת שאנחנו ניפגש בבית המשפט, משום שהוא הרשה לעצמו לפתוח פה בצורה שמהווה לשון הרע כלפי, ואת זה לא עושים". צודקת.

וואלה! סלבס חולמת בלילה שאריאנה מלמד כותבת עליה ביקורת. היא קמה רטובה. מזיעה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully