וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר מגלה: עם חלק מהמתמודדות כבר היה לי רומן

13.5.2015 / 0:28

רגע לפני שנכנס ל"האח הגדול", הכדורגלן המסוקס ישב לשיחה צפופה עם וואלה! סלבס - והודה כי ניהל מערכת יחסים כזו או אחרת עם מתמודדות בעונת ה-VIP. אז מדוע זוהר נכנס לבית? צפו. וואלה! סלבס מתחקרת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

ממש רגע לפני שנכנס לבית "האח הגדול VIP", הכדורגלן במיל', איציק זוהר, התיישב לשיחה אינטימית עם וואלה! סלבס בחדר הפרטי שבו הסתגר לפני הכניסה. התשובות שסיפק לשאלות החטטניות (קצת יותר ממה שתראו על המסך של הריאליטי), הפתיעו בפתיחות של מיסטר כדורגל.


רוצים עוד רכילות?
שורדת בתעשייה: מי מלכת היופי שלוהקה להישרדות?
דביקים: יהודה לוי ושלומית מלכה נמרחים אחד על השנייה

איציק זוהר. מור שאולי
היה עם חלק מהמתמודדות. איציק זוהר על השטיח האדום/מור שאולי

"עם חלק מהמתמודדות כבר היה לי...", הודה זוהר מבלי להתבייש, כשהוא מתייחס לשאלה אם הוא חושב שיכיר את חבריו לעונת המפורסמים אך לא פירט במי מדובר. עוד הוסיף שאלה היו יחסים די קצרים עם הנשים שמבלות איתו כיום באותו הבית, או במילים אחרות - סטוצים. רוצים להתחיל לנחש במי מדובר?

אם חשבתם שזוהר עונה על הסטריאוטיפ של הכדורגלן הברברי והוולגרי, אתם קצת טועים. "אני לא מתכוון לריב עם אף אחד, לא רוצה לריב עם אף אחד", הבהיר בתקיפות. ולא, הוא לא בא עם אסטרטגיה מסוימת שתוביל אותו לניצחון. הוא זורם.

האח הגדול VIP

"יש מצב שיהיה סקס בבית"

לכתבה המלאה
איציק זוהר. גיא כושי ויריב פין,
מיסטר כדורגל. זוהר/גיא כושי ויריב פין

אז למה הוא בעצם נכנס לריאליטי? "אני מבחינתי פה, מעבר לעניין הכלכלי, בשביל לעשות היכרות מחודשת עם עצמי", הוא מספר, "היו לי הרבה עליות וירידות בחיים ובאיזה שהוא שלב אתה הולך לאיבוד וזה אחלה מקום, וזה ברייק לחיים... אני בא ללמוד תוך כדי תנועה איך להתנהג עם אנשים שאתה, תכל'ס, לא באמת מכיר", סיפר. אוקיי.


וואלה! סלבס רוצה להיכנס לבית רק כדי להיות אחת מהבחורות שאיציק כבר היה איתן.


רכלו על איציק זוהר ב"האח הגדול VIP" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully