וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפורסמים חושפים: "הייתי שורפת כמה אנשים"

7.5.2015 / 0:02

למי אכפת מקרשים למדורה - כשאנה ארונוב, ישראל אטיאס, איתי תורג'מן ושלל מפורסמים מקומיים, חושפים מה היו רוצים לשרוף באש ולמי הם היו מגלחים את הראש? וואלה! סלבס תחתונים של בחורה

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

ל"ג בעומר הוא תמיד סיבה מעולה עבור כולם לעשות ניקיון בנפש ולהעלות על המוקד את כל ההרגלים הרעים, הפחמימות המפתות וכמובן, האנשים שהייתם רוצים להיפטר מהם. אז אם משעמם לכם במדורה ונמאס לכם לצלות מרשמלו, וואלה! סלבס כאן בשביל לבדר אתכם. לכן, יצאה לבדוק עם הסלבס המקומיים מה הם היו רוצים לעלות באש.

ישראל אטיאס. שלמור,
חולם לגלח. ישראל אטיאס/שלמור

"כמה אנשים", אמרה אנה ארונוב בספק רצינות ספק גיחוך. לעומתה, האקס המיתולוגי שלה, איתי תורג'מן, היה רוצה לשרוף את ההרגל המגונה "מריחת בליסטיקס (שפתון לחות) על השפתיים, אני מכור". החבר הטוב שלו, אושרי כהן, היה רוצה להיות פחות פזיז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנה ארונוב. שוקה כהן,
כמה אנשים? אנה אורנוב/שוקה כהן

חג המדורות הוא גם החג בו גוזזים את השיער, זו אולי הסיבה שישראל אטיאס היה רוצה לראות את יהודה לוי עם ראש מגולח, בזמן שחברו לסדרה "זגורי אימפריה", אייל שיקרצי, היה רוצה לראות את הבדחן אורי חזקיה בלי התלתלים המפורסמים שלו. ומה יש לבחורה עם השיער הכי בולט בתעשייה, יוליה פלוטקין להגיד? היא היתה רוצה לראות את צביקה פיק בלי רעמת השיער המפורסמת שלו.


וואלה! סלבס כבר שנים מנסה להוריד את השערות ערווה שלה. היא לא מגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully