וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי קופר התמזמז עם האקסית של רונאלדו, אבל חזר הביתה עם דיקפריו

שירות וואלה! סלבס

6.5.2015 / 12:46

הסודות ממסיבת האפטר פארטי הסוערת של גאלת המט נחשפים ביום שאחרי. מתברר ששחקן חתיך אחד, לא רק דגם דוגמנית על באירוע, אלא חזר הביתה עם כוכב הוליוודי אחר. רגע, מה? וואלה! סלבס מנאז' א-טרואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משולש מסוכן? שערורייה. אירינה שייק, ליאונרדו דיקפריו ובראדלי קופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אחד השחקנים המבוקשים בהוליווד, הוא וומנייזר (או סתם רווק נצחי), הוא זכה בתואר "הגבר הסקסי בעולם". אה, והוא שוכב עם ליאונרדו דיקפריו? לא ברור, כיוון שבתמונות של בראדלי קופר, שצולמו בשעת לילה מאוחרת אחרי מסיבת האפטר פרטי של נשף המט גאלה ביום שני - הוא ודיקפריו נראים צמודים בהחלט כשתפסו טרמפ הביתה יחד.

לא, אף נערת זוהר תורנית לא תפסה איתם טרמפ, למרות שהשניים פיזרו חיוכים נבוכים. אולי זה בגלל שהסתירו את העובדה שבמהלך המסיבה עמוסת הכוכבים והדוגמניות, קופר התמזמז במשך דקות ארוכות עם דוגמנית על מפורסמת? אופסי, הסודות הצהובים מהערב הנוצץ נחשפים.


עוד סיפורי סלבס:
ריהאנה מכחישה את הרומן עם ליאו: "אין לי זמן לחבר"
איחוד הישבנים המרגש של קרדשיאן, ביונסה וג'יי לו
גולסטאר! אירינה שייק מצטלמת בעירום

בראדלי קופר, ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
קופר נכנס לרכב עם דיקפריו/ספלאש
בראדלי קופר, ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
מאושר. ליאונרדו דיקפריו עם קופר/ספלאש

הכל קרה במהלך המסיבה הפרטית שערכה ריהאנה (נו, זו שטענו שמחממת את מיטתו של דיקפריו בתקופה האחרונה), אחרי האירוע במוזיאון המטרופוליטן שבניו יורק. על פי דיווחי הצהובונים האמריקניים, במהלך המסיבה קופר בן ה-40 נצמד לדוגמנית העל אירינה שייק (זו שבילתה את השנים האחרונות בתפקיד חברתו בת ה-29 של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, עד לפרידה הבלתי נמנעת. בכל זאת, הוא אוהב בעיקר את עצמו).

קופר ושייק כבר נתפסו צופים בהצגת ברודווי יחד ועל פי השמועות בילו גם אחרי ארוחת הערב לעיתונאים בבית הלבן, כך שהשמועות טוענות כי היחסים בין דוגמנית "ספורטס אילוסטרייטד" והצ'ארמר מתחזקים. "בראדלי ואירינה לא הפסיקו להתמזמז עד השעות הקטנות של הלילה", טען עד ראייה במסיבה, "הם חיפשו פינה אפלה במועדון במנהטן ובילו בה לבד עד שלוש או ארבע לפנות בוקר".

אחרי הנשף

ריהאנה משתוללת עם הפטמות בחוץ

לכתבה המלאה
אירינה שייק. GettyImages
אירינה שייק באירוע הגאלה של המט/GettyImages

עם זאת, בסיום המסיבה - היה זה דווקא האקס של בר רפאלי שיצא איתו לעבר הרכב שלקח אותם הביתה. דיקפריו וקופר (שניהם בני אותו גיל), לבשו טוקסידו רשמי ומחייב למרות שלא נכחו באירוע הגאלה אלא רק במסיבה שאחרי. כאשר תועדו על יד הפפראצי, הרווקים ההוללים לא הפסיקו לצחקק ולהחליף מבטים בינם לבין עצמם, גם כשנכנסו למושב האחורי של הרכב השחור שאיתו הגיעו ליעד הבא. הכי רומנטי, או משהו.


וואלה! סלבס חוזרת הביתה רק עם שלוש קופסאות גלידה,. 2+1, מבצע לילה מתוק.


רכלו על מה שקרה במסיבת האפטר פארטי בפייסבוק

בראדלי קופר, ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
אהבה טרייה? ליאורנדרו דיקפריו ובראדלי קופר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully