וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין האופנה החדש של בר רפאלי

6.5.2015 / 11:44

אחרי שקטפה לא מעט קמפיניים ברחבי הגלובוס, הטופמודל הישראלית חוזרת לדגמן אופנה בארץ הקודש. בקרוב, רפאלי תהיה פרזנטורית של רשת אקססוריז, שבה היא גם שותפה. וואלה! סלבס כובשת

בר רפאלי. סיון פרג',
גם דוגמנית. בר רפאלי/סיון פרג'

דוגמנית מצליחה, פרזנטורית של בושם? תשכחו מכל זה, בר רפאלי חושבת רק בגדול, וכך במקום להיות רק פרזנטורית של חברה או להצטלם לקמפיין חדש - הטופמודל הישראלית עלתה על סטארטאפ חדש: שותפה בחברה וגם הפרזנטורית.

כן, נראה שמעכשיו אם תרצו את רפאלי בתור הפנים של המותג שלכם, תאלצו להכניס אותה גם כשותפה בביזנס. רפאלי, שעד עכשיו היתה רגילה להיות בפרונט, עוברת גם אל מאחורי הקלעים.


רוצים עוד רכילות לוהטת?
אופסי! שלום מיכאלשווילי והתינוק נתקלים בפקחית
לירז דרור וג'קי אזולאי עוברות לטבעונות?

בר רפאלי. GettyImages
לא רק פרנזטורית. רפאלי/GettyImages

בקרוב מאוד, תוכלו לראות את הגברת רפאלי מחייכת אליכם משלטי חוצות כפרנזטורית החדשה של רשת "אורבניקה", שלמקרה שאתם לא מכירים - היא רשת אופנה ואקססוריז במחירים זולים מאוד (מי אמר "פרימארק" ולא קיבל?).

לאחרונה פורסם במדורי הכלכלה כי הרשת החדשה, מבית "קרולינה למקה" שגם בה שותפה הדוגמנית, תכניס לשוק הישראלי אופנה חדשה שתלחם במחירים הגבוהים של הרשתות האחרות. כעת כבר מותר לגלות, שלמרות הפרסומים שרפאלי לא תככב בקמפיין של החברה, היא החליטה לבסוף להצטלם ולהיות הפרנזטורית. מה לעשות שהשם רפאלי מוכר?


ניקול ראידמן בחרה בוואלה! סלבס להיות הפרזנטורית של המשחה שלה - "כוסטינול".


רכלו על הקמפיין של בר רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully