וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס עושה קאמבק רומנטי לאקס המיתולוגי?

שירות וואלה! סלבס

30.4.2015 / 11:05

שבוע אחרי שאמרה ביוש לבן הזוג הפלרטטן שוורצנגר, הזמרת הפרועה והאקס - עושים קולות של חזרה אחד לשנייה. "מיילי סיירוס והמסוורת' מבלים יחד ויש סיכוי שיחזרו לצאת", מספרים חברים. וואלה! סלבס כדור הרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההיסטוריה חוזרת? פעם מזמן, מיילי סיירוס וליאם המסוורת' היו יחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שנפרדה, חזרה ושוב נפרדה מהבן זוג (המגה חתיך) שלה בחמשת החודשים האחרונים, פטריק שוורצנגר - הילדה הרעה של עולם המוזיקה, מיילי סיירוס, מראה סימנים של התקרבות לאקס המיתולוגי וארוסה (המגה חתיך) לשעבר, ליאם המסוורת'. תנוחי.

מקורות המקורבים לשחקן בן ה-25, חושפים למגזיני הבידור בארצות הברית, כי השניים החלו להתקרב שוב לאחרונה ומראים סימנים של קאמבק. "הם הסתובבו יחד בלוס אנג'לס, אבל רק מספר אנשים יודע על זה, ככה שיש סיכוי גדול שהם יחזרו לצאת בקרוב".


רוצים עוד חדשות חמות?
בתפקיד אם השנה: יונית לוי יוצאת לסיבוב עם הבייבי
מתחזקים: לי בירן ודר זוזובסקי עוברים לגור יחד
שיתוף הפעולה הישראלי של ג'רארד באטלר

מיילי סיירוס ליאם המרסוורת'. GettyImages
מיילי וליאם במסיבת האפטר פארטי של האוסקר/GettyImages

השניים, שביטלו את אירוסיהם בחודש ספטמבר 2013, קטעו את היחסים בינהם לחלוטין. "ליאם חתך אותה מחייו לגמרי, אבל סיירוס המשיכה לשלוח לו סמסים והודעות עד שלבסוף הוא ענה לה. אז הם התחילו לדרוש אחד בשלומו של השני ומכאן חזרו ליצור קשר רציף", גילה אותו מקור פטפטן. עוד לספר כי יחד עם זאת, חבריו של השחקן האוסטרלי מספרים שהפעם הוא לוקח אקסטרה זהירות בכל הקשור לסיירוס. "לליאם יש סיפורים קשים על אותה מערכת יחסים, אבל הוא מספר תמיד כמה כיף היה לבלות איתה ואיך הכימיה בינהם הייתה מושלמת".

כזכור, בתחילת השבוע שעבר, סיירוס בת ה-22 ובן הזוג בחמשת החודשים האחרונים, פטריק שוורצנגר בן ה-21, הפרידו כוחות. זה קרה חודש אחרי שפורסמו בצהובונים תמונות של שוורצנגר הבן, כשהוא מבלה קרוב מאוד לבת הזוג של חבר טוב שלו וכן שהוא נהנה בבגד ים יחד עם חברתו לשעבר, במהלך חופשה במקסיקו. סיירוס, ניסתה לסלוח אחרי פסק זמן קצר - אך לבסוף הבינה שהפערים בין השניים גדולים מדי והחליטה לחתוך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיילי סיירוס ליאם המרסוורת'. GettyImages
תזהרי לבגוד בו! וואלה! סלבס תבוא אליך/GettyImages

למי שלא בקיא בהיסטוריה של הרומן בין סיירוס והמסוורת', וואלה! סלבס כאן כדי לעשות סדר. השניים נפגשו על סט הצילומים של הסרט "השיר האחרון" בשנת 2009, כאשר במאי 2012 השניים התארסו וסיירוס אף צוטטה בראיון באותה תקופה, כשאמרה "אני כל כך שמחה להיות מאורסת ומחכה לחיים משותפים עם ליאם".

במאי 2013, השניים דחו את החתונה - מה שגרם לחבריהם הטובים לפלוט לצהובונים את הסודות שלהם. "מעשי המרדנות שלה הפחידו אותו, היא צבעה את השיער לבלונד והתנהגה בפזיזות כי רצתה שיבחינו בה. ליאם אהב את הצד העצמאי שלה, אבל הפעם זה כבר ממש הפחיד אותו".

מיילי סיירוס, פטריק שוורצנגר. GettyImages
מילי ופטריק שוורצנגר בזמן הסולחה?/GettyImages

ביולי 2013 השניים חזרו לבלות האחד עם השנייה, אבל אז סיירוס הורידה את טבעת האירוסים שלה. זאת, לאור הפרסומים על בגידה עם השחקנית ג'נוארי ג'ונס ("מד מן") והתמונות שבהן נראה צמוד מאוד לזמרת מקסיקנית צעירה. מותשים? גם וואלה! סלבס.


וואלה! סלבס עושה קאמבק לאקס המיתולוגי שלה למרות שהוא פסיכופט עם נחש צעצוע אם אתה יודעים למה היא מתכוונת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיילי סיירוס ופטריק במפרץ האהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
פטריק שוורצנגר מיילי סיירוס. מייל און ליין, צילום מסך
לזכרה של מערכת היחסים הפוטוגנית/צילום מסך, מייל און ליין
מיילי סיירוס ליאם המרסוורת'. GettyImages
קאמבק? מיילי סיירוס וליאם המסוורת'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully