וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות ברשימת 100 הנשים הסקסיות בעולם

שירות וואלה! סלבס

29.4.2015 / 12:14

הייצוא הקטלני של ישראל התמקמה זו השנה השנייה ברשימת הנשים הסקסיות ביותר בעולם של מגזין הגברים FHM. מי הישראלית שנעדרה במפתיע מהרשימה, ומי המשפחה עם הנוכחות הכי מרשימה? וואלה! סלבס אישה יפה

גל גדות בקמפיין לבושם של גוצ'י.
גל גדות במקום ה-97!

רגע אחרי שמדינת ישראל היתה מוצפת גאווה כשחגגה את יום העצמאות - ארץ הקודש זוכה לעוד הישג צנוע, יפה וסקסי שימלא את החזה בגאווה, והכל בזכות הייצוא הקטלני ביותר מהמידל איסט מאז כיפת ברזל - גל גדות!

כן, הוונדר וומן הישראלית, שלאט לאט הופכת לאחד השמות הגדולים בעולם, השתרבבה, זו השנה השנייה ברציפות, לרשימת הנשים הסקסיות בעולם של מגזין הגברים הבריטי FHM. וכידוע, לבני הממלכה הבריטית יש טעם משובח, אז לא פלא שהם נפלו בקסמה של הברונטית מישראל.


רוצים עוד חדשות חמות?
יום לים: גיא זהר מתפשט בחוף
הג'וב המפתיע של טום באום ואוריאל יקותיאל
רגע, מה זאק אפרון הדביק על איבר מינו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואפילו שירתה בצבא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדות, דורגה במקום ה-97 והמכובד של המגזין (בדיוק כמו המקום בו דורגה בשנה שעברה), ממש מקום אחד אחרי ליה מישל. המגזין הסביר את בחירתו בגדות, בכך שהוא אוהב את המסע של הדובשנית מכפר ליד תל אביב (ראש העין חמודים –זו בירת הג'חנון העולמית), "המסע שלה לא היה כרוך בקפיצה למיטות של מנהלים מזיעים או ללכת קילומטרים ברגליים יחפות, אלא יותר בכיוון 'אלוהים כמה את יפה! מתי את יכולה להתחיל?".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל בהפקה המפורסמת של מגזין "מקסים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהשנה נעדרה מהרשימה, היא הדוגמנית בר רפאלי, ששנה שעברה שובצה במקום ה-66. מי שכן הצליחה להיכנס לרשימה, היא דווקא אקסית אחרת של ליאונרדו דיקפריו, הלא היא ג'יזל.

מי עוד ברשימת הנשים היפות והסקסיות על פי גולשי המגזין? הדוגמנית קארה דלווין במקום ה-81, הראפרית ניקי מינאז' שנחתה במקום 78, השחקנית אנג'לינה ג'ולי במקום 72והשחקנית והאם הטרייה מילה קוניס במקום ה-44.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גנבה לבר את המקום ה-66. ג'יזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי המשפחה עם הייצוג הכי גדול? כמובן - הקרדשיאנס, כשהאחות הגדולה, קורטני, במקום ה-62. לעומתה, קלואי, שרק ביקרה בישראל לאחרונה, הגיעה למקום 50, ומה עם האחות הכי מפורסמת? קים, היא העפילה למקום ה-13.



כוכבות נוספות שנכנסו לרשימה הלוהטת: הזמרת מיילי סיירוס במקום ה-32 וקייטי פרי במקום ה-25. מעליהן ריהאנה במקום ה-23, המלכה ששולטת בעולם, ביונסה, במקום ה-19. נסיכת הקאנטרי, טיילור סוויפט, במקום ה-15, כשנסיכת הפופ, בריטני ספירס, במקום ה-12.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קים קרדשיאן במקום ה-13/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעשירייה הראשונה של הרשימה, מככבת הזמרת אריאנה גרנדה, שהגיעה למקום השישי, בזמן שהדוגמנית קייט אפטון במקום הרביעי. גם השחקנית ג'ניפר לורנס נכנסה לרשימה במקום השלישי והמכובד, שמי שעקפו אותה הן האחות היפה של משפחת קרדשיאן - קנדל ומישל קיגין (מי?!), שקטפה (השם יודע למה) את המקום הראשון ברשימה המכובדת.


וואלה! סלבס נבחרה למקום הראשון בתחרות הכלבות היפות והשמנות של מחוז דרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר לורנס במקום ה-3/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקי מינאז' במקום ה-78/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully