וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה הת'ר לוקליר?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

1.5.2015 / 2:16

מה עבר על הפנים של הת'ר לוקליר, או כפי שאתם מכירים אותה - אמנדה, הביץ' מבית הדירות התוסס של "מלרוז פלייס"? בואו לראות איך הכוכבת נראית בגיל 53. וואלה! סלבס רעה, רעה, רעה

אימג'בנק GettyImages

כבר נמאס לכם מ"90210"? מצוין, כי לא משנה איזה תפקיד תגלם על המסך ואיפה תופיע - הת'ר לוקליר כנראה תמיד תיזכר בתור הדמות שהפכה אותה מעוד בלונדינית טלוויזיונית ל"כלבה הרעה" של דרמת הניינטיז "מלרוז פלייס". השחקנית האמריקנית, כבר בת 53, כיכבה מאז האייטיז על המסך הקטן ובמשך עשורים ארוכים היתה אחת הנשים המדוברות והמתועדות ביותר בשואו ביזנס של הוליווד.

הכל החל בתפקיד תמים בדרמה "שושלת", שהעניק לה תואר של עוד כוכבת אופרת סבון מהאייטיז. אחר כמה שנים של פסק זמן, הגיעה לתפקיד האורח בספין אוף של "בוורלי הילס", אבל התפקיד היה כל כך טוב, עד שהפכה לדמות קבועה שעינגה את הצופים מהמסך עד לביטוןלה בסוף הניינטיז. מאז, לא רק שהופיעה כאורחת בכמה קומדיות, אלא נישאה לרוקר טומי לי (זה של פמלה אנדרסון), התגרשה, נישאה לחבר להקת בון ג'ובי, התגרשה ואז, לוקליר התאחדה עם חברה למסך ב"מלרוז", השחקן ג'ק וגנר. נחשו איך זה הסתיים.

עם כל השנים האלה על המסך הקטן, האם הפרצוף המתועד של הת'ר השתנה באופן דרסטי? וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של לוקליר ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך אמנדה וודוורד השתנתה והתבגרה. אחר כך, תוכלו לרכל עליה מאחורי הגב כאוות נפשכם.


עוד מתיחות פנים: גבריאל קרטריס | טיפני ת'יסן | לוק פרי | ג'ני גארת'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully