וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: איך האקס של קים קרדשיאן הגיב על הווידוי של ברוס ג'נר?

שירות וואלה! סלבס

25.4.2015 / 22:00

ליידי גאגא, מיילי סיירוס וכוכבים אחרים הביעו תמיכה בברוס ג'נר - אחרי שידור הראיון שבו גילה שהוא אישה שנולדה כגבר. לעומתם, קריס האמפריז, שהיה נשוי במשך 72 ימים לקים קרדשיאן, פרסם תגובה חסרת טעם. וואלה! סלבס סובלנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקבל חיזוק מהוליוד. ברוס ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוס ג'נר חשף את הסוד שמלווה אותו כל חייו והוליווד מביעה את אהבתה - מלבד אדם אחד, שבעבר היה חלק ממשפחת קרדשיאן. אחרי שידור הראיון המדובר בסוף השבוע, שבו כוכב הריאליטי טראש והספורטאי האולימפי לשעבר הודה כי לאורך חייו הוא חש כאישה שנולדה כגבר, כוכבים שונים הביעו תמיכה ואהבה כלפי הטרנסג'נדר ברשתות החברתיות.

בין קריאות העידוד, היתה גם תגובה מביכה אחת של הכדורסלן האמריקני קריס האמפריז, שהתפרסם בעיקר כיוון שהיה נשוי לבתו החורגת של ג'נר, קים קרדשיאן, למשך תקופה קצרצרה בשנת 2011. האמפריז, שהתחתן עם מלכת טראש באירוע גרנדיוזי, ותועד במסגרת הריאליטי עד שאשתו ביקשה לבטל את הנישואים 72 ימים אחר כך, צייץ "בחיי, אני שמח שיצאתי מזה בזמן" - כשהוא מתכוון לכך שנטש את המשפחה המפורסמת אחרי הפרידה שלו מקרדשיאן.


עוד סיפורי סלבס:
ברוס ג'נר: "כן, אני אישה. קים קיבלה את זה הכי טוב"
שורף בעיניים: אייל גולן צלוי היטב תחת השמש
בעירום? טהוניה רובל חושפת איך היא ישנה

קים קרדשיאן. GettyImages
איכסוש. קים קרדשיאן עם קריס האמפריז/GettyImages

אל המשפט חסר הטעם הוסיף האקס המרושע בטוויטר את התיוג "חייב לעשות אותך", כאשר הכוונה היא לפריצת מחסומים והתגברות על מכשולים - כמו שעשה ג'נר בראיון. הוא כנראה שכח שקרדשיאן היא זו שביקשה לסיים את הנישואים, כיוון שהרגישה שמיהרה להתחייב בפני הספורטאי (וכנראה עשתה בשכל. זאת כיוון שהתגובה של בעלה הנוכחי, הראפר קניה ווסט, לווידוי של ברוס, היתה שונה לחלוטין).

שעות ספורות אחר כך, האמפריז ככל הנראה נבהל מהאש שמשך - לכן פרסם הבהרה לפיה תמיד תמך ויתמוך בחמו לשעבר. "אני מבין שדברי היו מעורפלים ומתנצל בכנות על הדרך שבה הובנתי", הסביר האקס של קימי. לא, העולם לא ממש קונה את זה, בן משפחה לשעבר אך ממורמר.

מלבד הכדורסלן, התגובות לראיון המדובר היו חיוביות בעיקר. מיילי סיירוס, צייצה "אני אוהבת אוהבת אוהבת את ברוס ג'נר", בדומה לליידי גאגא, שכתבה "יש לנו את ההזדמנות לציין את הרגע הזה בין דפי ההיסטוריה. בואו נעצים אנשים כמו ברוס באמצעות אהבה ולא נבזיות". ספרי את זה להאמפריז, כן?

תגובת הילדים

כך ילדיו של ברוס הגיבו אחרי הראיון החושפני

לכתבה המלאה

המנחה המצחיקה אלן דג'נרס, כתבה "ברוס ג'נר הוא אדם יפהפה ואמיץ. הוא מציל חיים וגורם לאנשים לראות באופן שונה היום". הזמר סם סמית', צייץ "אני נדהם לחלוטין עד כמה ברוס ג'נר אמיץ. כל כך מעורר השראה ועצמתי. שיתבייש כל מי שמעז לשפוט", בעוד שאריאנה גרנדה כתבה "ברוס יפהפה, כולנו צריכים להתחייב להפוך את העולם הזה לאוהב, תומך יותר, לא ביקורתי בכדי שנהיה עצמנו".

בין המגיבים, היו גם אופרה ווינפרי, שציטטה את ג'נר שאמר כי "לכולנו יש את זכות להיות נאהבים בזכות מי שאנחנו" והוסיפה שהוא אמיץ. ג'ניפר לופז צייצה "פעם אלוף תמיד אלוף", והזמר ריקי מרטין כתב "תודה לך ברוס ג'נר. העדות שלך תהפוך את העולם הזה לטוב יותר". בין התומכים היו כמובן גם ילדיו של ג'נר, אלה הביולוגים וכמובן ילדיו החורגים מקריס ג'נר - כולם הביעו את תמיכתם באב המשפחה והתהליך שהוא עובר.


וואלה! סלבס מקבלת תמיכה רק כשהיא מתעלפת מול מדף המתוקים בסופרמרקט.


רכלו על התגובות לראיון של ברוס ג'נר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully