וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של טהוניה רובל מכינה הפתעה לחתונה

וואלה! סלבס

21.4.2015 / 1:02

ההכנות לאירוע החתונה של זוכת "האח הגדול" ומעצב השיער מישל מרסייה נשלמות - אבל הערב לא יהיה מרגש ללא טוויסט מיוחד, שמתכננת אמא של טהוניה רובל. המוזמנים מתבקשים להגיע רעבים. וואלה! סלבס ממבו

טהוניה רובל. רועי פרי,
בואי כלה, תאכלי משהו/רועי פרי

בקרוב זה יקרה, טהוניה רובל - זוכת ריאליטי, פטפטנית בתכניות בוקר ודוגמנית לפרקים - תצעד על המסלול של חייה בתפקיד הכלה הנרגשת, רגע לפני שתחליף טבעות נישואים עם בחיר לבה, מעצב השיער מישל מרסייה. השמלה נבחרה, הרב כבר מזמר, אבל מה עם האוכל? הו, כאן מגיע טוויסט בעלילה, באדיבות אמה של טהוניה. קולולולו.


עוד סיפורי סלבס:
טהוניה רובל חוגגת: "בעזרת השם, רוצה ילדים השנה"
על מה בזבזה זוכת 'המירוץ למיליון' את כספי הזכייה?
שוב: אחיה של טהוניה רובל נעצר בחשד להטרדה מינית

טהוניה רובל, מישל מרסייה. אינסטגרם, צילום מסך
מריחים את התיבול באוויר/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שמלבד מנות שגרתיות כמו רבע עוף על מצע קינואה או סלט עלים ובטטה, על צלחות האוכל של מאות המוזמנים לאירוע החתונה של רובל ומרסייה - ממתינות גם כמה מנות מיוחדות שילהיבו את בני העדה האתיופית, מוצאה של רובל, על פי המתכון המשפחתי הסודי של לא אחרת מאשר מאמא רובל.

לוואלה! סלבס נודע כי מלבד ארוחת הטעימות שחוו בני הזוג השבוע, אמה של רובל התבקשה על ידי הפקת האירוע להגיע מבית שמש בכבודה ובעצמה, רק כדי להסביר לצוות המטבח של אולם האירועים, כיצד להכין כמה מנות אתיופיות מסורתיות. בין השאר, מאמא רובל החליטה להסביר כיצד לבשל את האינג'ירה המושלמת. דלישס? אתם נמנים על המוזמנים לאירוע, אז תגיעו רעבים במיוחד.


וואלה! סלבס אוכלת מאכלי עדות לפחות פעם ביום. וגם סרטים.


רכלו על ההפתעה במטבח החתונה של טהוניה רובל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully