וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קניה ווסט זועם (ורוקד) בנתב"ג

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

14.4.2015 / 10:19

בלעדי: רגע לפני שעלה על מטוס שייקח אותו מארץ הקודש אל היעד הבא, הראפר המטורף קניה ווסט קיבל שיחת טלפון שהצליחה להוציא ממנו מגוון של רגשות. הכל מתועד, כמובן. וואלה! סלבס ג'יזס

ניר פקין

האיש עם האגו הכי מנופח בתעשיית המוזיקה האמריקנית, אושיית צהובונים מרגשת, בעלה של קים קרדשיאן וזה שניסה להדיח את טיילור סוויפט מהבמה (לטובת ביונסה!) - מוכיח שוב שלא בכדי הוא אוחז בתואר אחד האנשים הכי מטורפים בעולם הבידור הגלובלי. כעת, גם הקהל הישראלי יכול לזכות להצצה לרגע פרטי בחייו של קניה ווסט, בווידאו פפראצי מיוחד שתיעד אותו רגע לפני שעלה על מטוס פרטי והתעופף מישראל.


עוד סיפורי סלבס:
הלו, יזראל: קים וקלואי קרדשיאן מבלות בירושלים
מיוחד: קלואי קרדשיאן מדברת למעריצים
בת כמה החברה החדשה של מוש בן ארי?

קניה ווסט. ניר פקין
רגע, מי הרגיז אותך? קניה ווסט היום בנתב"ג/ניר פקין

ווסט, שהגיע אתמול (ב') לביקור בזק בארץ הקודש יחד עם האחיות קרדשיאן, בכדי להטביל את בתו נורת' ווסט בכנסייה בירושלים העתיקה ולברוח מפה, עשה הבוקר צ'ק אין בנתב"ג - כדי לתפוס טיסה פרטית בחזרה לביתם שבפריז. צלם הפפראצי האמיץ של וואלה! סלבס, הצליח לתעד את המוזיקאי המוכשר כשהוא משוחח בטלפון, כשאשתו היקרה, מלכת הריאליטי טראש, ממתינה לו בתוך טרקלין האח"מים בנמל התעופה.

במהלך השיחה, ווסט עבר מגוון של רגשות, מצעקות עצבניות והנפות ידיים רעשניות אל האיש העלום שהמתין לו בצד השני של הקו (ג'יי זי וביונסה?) ועד לקפיצות, ניתורים וריקודים ספונטניים במהלך אותה שיחה של ממש (דודה ווסט ששואלת אם הוא רוצה עוף בארוחת שבת. ברור). הסיבה לכך שערך את השיחה בפרטיות, בלי פמליית העוזרים והרחק מאשתו ואחותה, קלואי קרדשיאן, נותרה בגדר תעלומה.


וואלה! סלבס צורחת בטלפון, בכל פעם כשמתקשרים אליה ממכון הסקרים. מההתרגשות שמישהו סוף סוף צלצל!


רכלו על השיחה המרגשת של קניה ווסט בפייסבוק

הללויה!

קים וקניה מטבילים את בתם בירושלים

לכתבה המלאה
קניה ווסט. ניר פקין
שור זועם. קניה ווסט בישראל/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully