וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילומים הסודיים של משפחת קרדשיאן בישראל

13.4.2015 / 14:30

מדוע קים קרדשיאן וקניה ווסט נחתו בהולי לנד ונסעו היישר לעיר הקודש? כמו כל דבר שקשור במשפחת הריאליטי, הסיבה לביקור לא פחות מרוחנית - אך כוללת גם המון מצלמות. שימו לב. וואלה! סלבס קאט

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולי שיט. קים קרדשיאן מגיעה לישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבאנו שלום עליכם? הצחקתם את קים קרדשיאן. מלכת הריאליטי טראש שנחתה הבוקר (ב') בנתב"ג יחד עם בעלה קניה ווסט, אחותה התומכת קלואי קרדשיאן וכמובן, בתה הקטנה נורת' ווסט - כנראה שלא הגיעה לאזור בכדי להתרשם מהאווירה בעיר העתיקה ירושלים.

הו לא, לוואלה! סלבס נודע כי קרדשיאן, הגיעה דווקא כדי לתעד עוד רגע מרגש בחייה מול מצלמות הריאליטי הכל כך מדובר שלה (זה שהפך אותה למגה סלבריטי ברחבי הגלובוס), כולל הפן הרוחני שנלווה למעמד.


עוד סיפורי סלבס:
מדונה מתלקקת עם הראפר דרייק על הבמה
כוכבת "זגורי אימפריה" בהריון ראשון!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנה לטקס המרגש? קניה עם נורת' ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיעה כדי לתמוך. קלואי קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות ספורות אחרי שדרכה על אדמת ההולי לנד, קרדשיאן, בני משפחתה והפמליה המפוארת לא מבזבזים זמן. כך שכבר אחר הצהריים יגיעו לכנסיית "סיינט ג'יימס", קתדרלת יעקב הקדוש, שנמצאת ברובע הארמני בעיר העתיקה בירושלים. הסיבה הרשמית: טקס הטבלתה של נורת' ווסט, הבייבי שתחגוג בחודש יוני הקרוב שנתיים לחייה, באחת הכנסיות המפוארות בישראל - כאשר הכל יתועד כמובן במסגרת הריאליטי הפופולרי.

מתברר שלא מדובר בעוד טיול "שורשים" לגילוי נפלאותיו של הרובע הארמני בג'רוזלם, אלא בביקור בזק במקום שבו ישו נולד. אירוע ההטבלה בהפקת שרון שביט הישראלית, שייתקיים היום (ב') אחר הצהריים וימשך לתוך שעות הערב בעוד אתרים קדושים לבני הדת הנוצרית בעיר, יהווה סיום מפואר למסע המתועד היטב של קרדשיאן, שעד כה לא חשפה את הסיבה להגעתה לישראל.


וואלה! סלבס מתעדת את עצמה רק כשהיא יפה. כלומר, אף פעם לא.


רכלו על הריאליטי הירושלמי של קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully