וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך ויאנה יוסף מצפים לילד ראשון

וואלה! סלבס

12.4.2015 / 8:33

בחורף נשבעו אמונים האחד לשנייה, כעת באביב שליש "שלישיית מה קשור" ופליטת הריאליטי מצפים לילד ראשון, שיגיח בעוד מספר חודשים לעולם. בקרוב: ציון ברוך ויאנה יוסף הורים. וואלה! סלבס הכי קשורה

יאנה יוסף, ציון ברוך. ניר פקין
תחייכו, מה קרה? ציון ברוך ויאנה יוסף/ניר פקין

כמו עונות השנה, נראה שגל ה"בייבי בום" של תעשיית הבידור המקומית מתחיל סבב מחדש. נינט טייב, יובל שרף ומיכל אמדורסקי כבר ילדו, עכשיו מגיע גל חדש הכולל את עדי הימלבלוי ואת, שימו לב, יאנה יוסף.

פליטת הריאליטי והאקסית של קותי סבג, נמצאת בימים אלה בחודשי ההריון הראשונים מבעלה הקומיקאי ציון ברוך, שמתפקד כשליש הקומפקטי של "שלישיית מה קשור". מקורבים לשניים סיפרו כי יוסף וברוך שמרו עד כה את המידע לעצמם, אך בימים האחרונים החלו לספר על כך לחבריהם הקרובים.


עוד סיפורי סלבס:
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל הורים לבן בכור
גלית גוטמן משחזרת את חציית ים סוף, בביקיני!

ציון ברוך, יאנה יוסף. ניר פקין
שיהיה במזל. ציון ברוך ויאנה יוסף ביום חתונתם/ניר פקין

ברוך ויוסף, מבלים כבר למעלה משנתיים על תקן זוג דביק האחד כלפי השנייה, אך מחמיצים פנים כלפי שאר העולם (טוב, הם הכי לא משתפים פעולה עם המצלמות).

בקיץ האחרון, במהלך מבצע "צוק איתן", ברוך שלף טבעת והציע ליוסף לבלות איתו את שארית חייהם. בסוף 2014, לאחר שיוסף עברה תהליך גיור שסוקר בכלי התקשורת, נישאו השניים בחתונת ענק אל מול מאות מוזמנים, שכללה לא מעט הופעות של חבריהם לתעשייה.


וואלה! סלבס רצתה להיכנס להריון, אבל מכל השלישייה. הם לא זרמו.


רכלו על ההריון של ציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully