וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי אזולאי מכינה לכם מופלטה

וואלה! סלבס

10.4.2015 / 1:14

הבשלנית הכי מתוקה על המסך, נכנסה למטבח של השף שאול בן אדרת, רק בשביל ללמד אתכם איך להכין את המאכל הכי מתוק של החג - מופלטה, כמובן. אז תוציאו דף ועט ותתכילו לרשום. וואלה! סלבס מלקקת את האצבעות

עריכה: מאיה בן ניסן

גם אתם במירוץ אחר משפחה מרוקאית שתפתח לכם את הדלת ותקבל אתכם בברכת 'תרבחו ותסעדו' עם מופלטה חמה ונוטפת דבש וחמאה? עזבו אתכם, עכשיו אתם יכולים להכין אחת בעצמכם. איך? פשוט תצפו בוידאו הבא.

ג'קי אזולאי. עידו שחם
תרבחו ותסעדו/עידו שחם

רגע לפני שנגמר החג במסורת המרוקאית שנקראת 'מימונה', וואלה! סלבס החליטה שהיא חייבת ללמוד איך מכינים מופלטה. מה עשתה? הרימה טלפון לבשלנית הכי מתוקה שהיא מכירה, ג'קי אזולאי כמובן, שלחה אותה למטבח של שף הכי הורס (רק בגלל שהוא שולח לה שאריות בסוף כל יום), שאול בן אדרת, כמובן וביקשה מהם ללמד אותה איך מכינים את החתיכת בצק הדקה הזו שכולם מתעלפים עליה.

ג'קי אזולאי. עידו שחם
קולולו!/עידו שחם

אזולאי, שאף פעם לא מסרבת להזדמנות להאכיל אנשים, נכנסה למטבח של מסעדת 'התרנגול הכחול', הפשילה שוורלים וניסתה ללמד את בן אדרת איך מכינים מופלטה. רמז: אין באמת מתכון. אבל אם אתם מתעקשים אז:
# קילו קמח
# שלוש כוסות מים
# כף מלח
# כף סוכר.

מה הלאה? את זה אתם באמת תאלצו לראות בעצמכם, כי וואלה! סלבס בדיוק עסוקה בללקק את האצבעות נוטפות הדבש והחמאה של ..תצנ\קכלנ WNKL ש\כ. אה כן, חג שמח ותרבחו ותסעדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully