וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי יעל בר זוהר וגיא זוארץ יחגגו את הסדר?

2.4.2015 / 15:32

בזמן שאתם תבלו עם דודה רחל ודוד אברהם, הפאוור קאפל של הביצה המקומית פלאס ילדיהם, יבלו את החג עם עוד שני זוגות מפורסמים והילדים שלהם במלון בצפון. עם מי? וואלה! סלבס מחביאה את האפיקומן

יעל בר זוהר, גיא זוארץ. שרי ישראלי,
אז איפה נבלה את החג?/שרי ישראלי

רגע לפני החג, עדיין מתלבטים איפה לאכול את ארוחת הסדר? אצל הדודים מראשון לציון או שמא אצל המשפחה של הבעל ברחובות? אולי כדאי שתלמדו מיעל בר זוהר וגיא זוארץ, שהחליטו השנה לוותר על המשפחה ולעשות את ליל הסדר לצידם של חבריהם הטובים.

אז בזמן שאתם תשמעו את הדודה שולה אומרת לכם 'בקרוב בחתונה שלכם' או את הדוד שמואל שואל 'על שום מה?' - הפאוור קאפל וילדיהם יטעמו חרוסת לצידם של רינת גבאי ובעלה דורון מור ועודד מנשה ועדן הראל עם ילדיהם.

רוצים עוד רכילות?
ארזו לבד: איפה בעולם הסלבס יבלו את חג האביב?
על הסכין! יוכי מ"המירוץ למיליון" על מיטת הניתוחים

רינת גבאי, יעל בר זוהר. שרי ישראלי,
את מביאה חרוסת, ברור?/שרי ישראלי

צלמי פפראצי חמודים, אתם יכולים להירגע, אין סיבה לארוב למשפחות העליזות מתחת לבתים, כי את החג הם מתכוונים להעביר בלוקיישן סודי. כלומר, אחד מבתי המלון היותר יוקרתיים בצפון הארץ.

רגע לפני שהם עולים לרכבים ומצפינים, נפגשו היום בר זוהר וזוארץ עם גבאי ובעלה (שגם מפיק את המופע), בפרימיירה להצגה "נסיך מצרים", בה משתתפים גיא ורינת. בר זוהר, בחודשי הריון מתקדמים, הגיעה לפרגן לבעלה ועל הדרך סגרה את הפרטים האחרונים עם החברה הטובה גבאי.

את הסדר, וואלה! סלבס עושה עם עובד מהמעדניה ושאול מהפלאפל. מה אכפת לה - האוכל חינם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully