וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושך: רוברט פטינסון מאורס!

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

2.4.2015 / 10:10

חבר שהחליט להפיץ את השמועה על אירוסיו של הערפד רוברט פטינסון, הובילה להכחשה והסבר שמדובר במתיחה של ה-1באפריל. בסוף הכל התברר כאמת לאמיתה. מבולבלים? וואלה! סלבס לא משקרת

רוברט פטינסון. ספלאש
זוג נאה? רוברט פטינסון עם FKA טוויגס/ספלאש

מי צריך אויבים כשיש חברים - אמר פעם איש חכם. כעת, גם רוברט פטינסון יכול להגיד לכם את אותו דבר. למה? כי אחד החברים הכי טובים של בת הזוג שלו, "פלט בטעות" לתקשורת, כי השניים מאורסים. מה?!

הראפר טי פיין, התראיין לאחרונה למגזין "וולטור", שם סיפר כי בת הזוג של פטינסון, הזמרת FKA טוויגס, ככל הנראה לא תקליט איתו את האלבום הבא. הסיבה? "היא מאורסת כעת", אמר והוסיף, "כן לאול' פטי (הכינוי של פטינסון). אני לא יודע אם היא רוצה שזה יתפרסם". קצת מאוחר מדי בשביל זה, לא?


עוד סיפורי סלבס:
שיתוף הפעולה של רוני דלומי וטוביה צפיר
בילוי מופלא: גל גדות מתפנקת בתל אביב
ראש ממשלת בריטניה: "קים קרדשיאן בת דודה שלי!"

רוברט פטינסון. ספלאש
או שהוא מאוהב, או שהיא כישפה אותו. טוויגס ופטינסון/ספלאש

דבריו של הראפר התפשטו כאש בשדה קוצים, מה שיצר ככל הנראה, בהלה ופאניקה בקרב בני הזוג והראפר - שמיהר לצייץ בטוויטר שלו תמונה של טבעות אירוסים תחת הכותרת "הוספתי קצת מתיחת 'אחד באפריל' לראיון שלי בוולטר, אתם חייבים לקרוא".

מיותר לציין כי הציוץ לא ממש עזר לבחור המסכן ומדורי הרכילות מעבר לים החלו לבדוק את הידיעה. קרה או לא קרה? נשואים או לא? המגזין האמריקני "פיפל", טוען כי הידיעה נכונה - כלומר פטינסון וטוויגס אכן החליטו להינשא והתארסו לאחר שישה חודשי בילוי צמוד בלבד. אז לא, לא מדובר במתיחה, זאת למרות שהדוברים של פטינסון וטוויגס החליטו שלא להגיב לידיעות שהתפרסמו בצהובונים.

OMG!

רוברט פטינסון מבלה עם חשפנים

לכתבה המלאה
קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון. Christopher Polk, GettyImages
בסיבוב הרומנטי הקודם. פטינסון עם קריסטן סטיוארט/GettyImages, Christopher Polk

פטינסון, אם שכחתם, ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם בת הזוג לסדרת הסרטים הנושכת "דמדומים", קריסטן סטיוארט - זוגיות שהסתיימה באקורדים צורמים, לאחר שהתפרסמו תמונות שלה בוגדת בו עם במאי הסרט "שלגיה והצייד", שבו כיכבה.

לאחר שהשניים נפרדו, החלו להתפרסם ידיעות על פיהן הגברת סטיוארט בכלל מעדיפה את בנות מינה, פלאס תמונות שלה ושל מי שככל הנראה מתפקדת כבת הזוג שלה. הכי שמח שם בהוליווד.


וואלה! סלבס מכחישה שלא התארסה לפטינסון, למרות שהוא לא מכחיש את ההכחשה. רגע, מה?!


רכלו על האירוסים של רוברט פטינסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully